minesnow
Üye
Nokia N81 8GB YAZILIM. LÜTFEN YARDIM..
Merhaba.
1 aydır İnternete giremiyorum. İnternet paketim olmasina ragmen hic bir sekilde, internete girilmiyor.
Operator ile ilgili bir durum degil. WLAN ile de giremiyorum cunku.
yalnızca, İnternet ile calısan Whats app, Snaptu, Nimbuzz gibi uygulamarı kullanabiliyorum. Menüde bulunan WAP'tan girilmiyor.
Sayfayi aciyorum, görüntüleniyor, acıldıgı gibi geri kapanıyor. 1 aydır bu sorunu yaşıyordum,fazla önemsemedim.
Ama dün, Gelen mesajlar ve rehber acılmamaya basladı. Aynı internetteki sorunum gibi, acılıyor acıldıgı gibi geri kapanıyor. Onun ardından bende telefonu kapattım yeniden açtım belki düzelir diye, Nokia yazısı çıkıyor ama pin kodunu girme yeri cıkmıyor bembeyaz ekran geliyor. bende kartı çıkartıp hatsız tercihinde açtım telefonu açıldı. Fakat yinede mesajlar,rehber vs. açılmıyor.
En yakın bir telefon bayisine gittim, Yazılım atılması gerektigini söylediler. Fakat nasıl atılacagını bilmiyorum.
Yardımcı olursanız çoook sevinirim.
Teşekkürler..
1 aydır İnternete giremiyorum. İnternet paketim olmasina ragmen hic bir sekilde, internete girilmiyor.
Operator ile ilgili bir durum degil. WLAN ile de giremiyorum cunku.
yalnızca, İnternet ile calısan Whats app, Snaptu, Nimbuzz gibi uygulamarı kullanabiliyorum. Menüde bulunan WAP'tan girilmiyor.
Sayfayi aciyorum, görüntüleniyor, acıldıgı gibi geri kapanıyor. 1 aydır bu sorunu yaşıyordum,fazla önemsemedim.
Ama dün, Gelen mesajlar ve rehber acılmamaya basladı. Aynı internetteki sorunum gibi, acılıyor acıldıgı gibi geri kapanıyor. Onun ardından bende telefonu kapattım yeniden açtım belki düzelir diye, Nokia yazısı çıkıyor ama pin kodunu girme yeri cıkmıyor bembeyaz ekran geliyor. bende kartı çıkartıp hatsız tercihinde açtım telefonu açıldı. Fakat yinede mesajlar,rehber vs. açılmıyor.
En yakın bir telefon bayisine gittim, Yazılım atılması gerektigini söylediler. Fakat nasıl atılacagını bilmiyorum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
internette baya bi dolaştım. bunu bulabildim. yüklemeye çalıştım ama beceremedim. Yardımcı olursanız çoook sevinirim.
Teşekkürler..
