XXXturi01
Üye
Bit pazarların git orada ucuza güzel Symbian cihazlar bulursun. Veya telefonculara gidip hurda telefon var mı diye sor çok uygun fiyata Symbian telefon bulursun. Ben hep telefonculardan 20 TL 50 TL gibi ucuz fiyatlara hurda telefon alıyorum aralarından hiç bir sorunu olmayan çıtır hasarlı mükemmel cihazlar bile çıkabiliyor. Ama aldığın cihaz hurda bile olsa imeisini sorgula Çalıntı çıkarsa sakın satın alma.Bende denk gelirse 100 liraya filan belki alırım onun dışında asla para vermem.


