Nokia N8 New Software 25.007 !

    Konu Sahibi
Fontu isteyen Arkadaşlar için buyrun buradan çekebilirsiniz gerekli açıklama Rar dosyası içinde yapılmışdır güle güle kullanın ...
 
Tepkiler: Mayk29 ve [alikan]

[alikan]

Üye
Kardeşim çok teşekkürler ellerine sağlık çok sağolasın eywallah.
 
    Konu Sahibi
[alikan];3969522' Alıntı:
Kardeşim çok teşekkürler ellerine sağlık çok sağolasın eywallah.
Önemli değil dostum güle güle kullan paylaşmak güzel şey hele ki böyle bi aile ile paylaşmak paha biçilemez ...
 

Mayk29

Üye
861 kb lik bir güncelleme güncellemeri kontrol edin wifi den bulur indirip kuruyor kapanıp acılıyor ve yüklüyor
 

safajk

Üye
Kurdum gayet hoş oldu teşekkürler
 


dayanamadım 25.007 yi flashladım ardından hard format attım.bakalım şarj süresinde ir değişme olacak mı.yanlız phoenix hata verdi nedense..flashing not completed dedi sonra kurtarma moduna aldı..bende dead phone ile flashlamak zorunda kaldım..şimdi problem yok. neden yapar böyle birşeyi?
 
    Konu Sahibi
Aşırı bi değişim olmuyor gördüğüm kadarı ile ancak ben daha formatlamadım format sonrası yorumlarını merakla bekliyorum dostum ona göre bende hard atar 2 günde eski haline toplar kullanırım cihazı
 
phoenixteki hata canımı sıktı ama neyse düzgün yükledi yazılımı.bir iki gün kullanayim ona göre yorum yapacam ama şimdilik az buçuk hız artışı var diyebilirim
 
    Konu Sahibi
phoenixteki hata canımı sıktı ama neyse düzgün yükledi yazılımı.bir iki gün kullanayim ona göre yorum yapacam ama şimdilik az buçuk hız artışı var diyebilirim
Bir nebze hız artışı var göze batan uygulama girişlerinde filan oyunlar klasörü için bi 5 sn bekliyorduk şimdi 2-3 şarjı test ettim 1.5 gün diyebilirim normal kullanımda gidiyor ama en az 3 gitmesi lazım inceleme daha devam ediyor nokia aşırı bi hata gidermesi olmamış bu sürümle bu bariz ancak format atmadanda konuşmak istemiyorum ...
 
şarjı dün gece itibari ile fulledim şu an 3 diş kaldı gün boyu aralıklarla mesajlaştım konuşma olmadı.internet de en fazla yarım saat kullanmışımdır. birde dün gece 15-20 dk radyo dinledim..pek bir değişme yok gibi şarjda
 

[alikan]

Üye
NaviFirm Plus ta 25.7 için türkiye variantlarını göremedim. 059D954
 
    Konu Sahibi
[alikan];3972212' Alıntı:
İlk defa flash atıcam, farkı nedir bunun. Benim tel silver white bu sanırım dark grey için. Sakınca oluyor mu.
Herhangi bi sorun olacağını sanmıyorum dostum ...
 
[alikan];3972171' Alıntı:
NaviFirm Plus ta 25.7 için türkiye variantlarını göremedim. 059D954


evet dostum bende bulamadım aynı kod benimkide 059d954
ama belle yüklerken bu koda hiç önem vermemiştim ben
bundada sorun olmaz herhalde