Nokia N8 New Software 25.007 !

tarama

Üye
Forumda 25,007 guncellemesinden once telefondan service pack guncellemesi oldugu yazilmis, bu ne olabilir?
 
​ben c6-01liyim orjinal belleyi bekliyorum n8liler gibi sızıntı çıkmıyor bize aralıkta geliyor diyorlar bakalım..
 
    Konu Sahibi
Forumda 25,007 guncellemesinden once telefondan service pack guncellemesi oldugu yazilmis, bu ne olabilir?
Zaten sen 25.007 yi güncelleyeceğin zaman oda güncelleme listesinde çıkacakdır onuda aradan çıkartırsın bir kaç düzeltme içeren yama oda 1 mb ı bile bulmayan eklenti kurulumu diyelim service pack ...
 

tarama

Üye
Hafta ici Annaya gececegim. Bir sorunum olursa sana danismak isterim. Buradan mi yazisalim, yoksa daha cabuk ulasma imkani var mi?
 
daha hala annaya geçmesiysen belleyi bekle derim
 

tarama

Üye
Annayi yuklemeden dogrudan belleyi yuklemek sorun cikarmaz mi?
 
    Konu Sahibi
Buradan devam edebiliriz dostum annayı yüklemeden belleyi güncellemek herhangi bi sorun çıkartmaz karar senin istersen bekle yada anna yı flashla ...
 

tarama

Üye
Eyvallah, Anna ve belle hakkinda haberlerini buradan takibe devam edecegim.
 

[alikan]

Üye


----------Eklendi @ 18:48:14 ---------- Yazıldı @ 18:43:27 ----------



----------Eklendi @ 18:49:37 ---------- Yazıldı @ 18:48:14 ----------



----------Eklendi @ 18:50:54 ---------- Yazıldı @ 18:49:37 ----------


Bu resimdeki yazı fontunu istemiştim ama unuttun sanırım bak darılıyorum :S
 

vsamanci

Üye
arkadaşlar bende n8 kullanıyorum bişi sorcam 25.007 gelmedi ama hala benim uygulamalarım turkce dilde gözükmüo herkezde bölemi yoksa kısayollarını görebiliomusunuz?
 

n000k

Üye
[alikan];3967622' Alıntı:
Bu resimdeki yazı fontunu istemiştim ama unuttun sanırım bak darılıyorum :S
valla bende istiyorum bu fontu
 

szrxx

Üye
Sony screct fontu adı
 
Tepkiler: n000k
    Konu Sahibi
Font isteyen arkadaşlar msnden eklesinler hazılanmış bi şekilde ulaştırırım anna için yapmanız gereken tek şey E resource nin içine atmak olur ...
 

n000k

Üye
ben istiyorum bana burdan pm den gönderemez misin? mediafire a yükle dosyayı bizde indirelim boşver msn yi..

----------Eklendi @ 00:59:17 ---------- Yazıldı @ 00:58:54 ----------

sonrada sana duacı olalım..

----------Eklendi @ 01:20:19 ---------- Yazıldı @ 00:59:17 ----------

Sony screct fontu adı
saol dostum, buldum ayarladım bile tel için font olarak

----------Eklendi @ 01:52:53 ---------- Yazıldı @ 01:20:19 ----------

aaaa ama telin her yerinde font işlenmedi .. ufff sembollerle birlikte düzgün bierşekilde suncak yokmu yaaa ???
 

kaqan18

Üye
Evet ya burdan bi link paylaşsak olmaz mi fontu?
Ha bi de hala güncelleme gelmedi gelen var mi?
 

[alikan]

Üye
Font isteyen arkadaşlar msnden eklesinler hazılanmış bi şekilde ulaştırırım anna için yapmanız gereken tek şey E resource nin içine atmak olur ...

Dostum arkadaşların da dediği gibi yazı fontunu buraya upload edersen bir çok kişi sevindirmiş olacaksın. Hizmet için soyunmuşsun bi kere bu göreve katlanıcaksın artık Beklemedeyiz.

Birde uzun zamandır font değiştirmedim nasıl olduğunu unuttum onu da anlatırsan çok sevinicem. Anna dan sonra font düzenlemek için verdiğimiz isim sayısı çoğalmıştı ama hatırlayamıyorum şuan onu da anlatırsan çok güzel olur. Şimdiden çok teşekkürler.
 
Tepkiler: n000k

safajk

Üye
Telefonum c6 01 güncelleme gelmiş yüklüyor şimdi ne gibi faydaları olacak ki merak ettim baya

----------Eklendi @ 14:39:15 ---------- Yazıldı @ 14:31:42 ----------

güncellendi telefonum ne gibi değişikiklikler olmuştur ? pek değişen bişey yok gibi
 


dayanamadım 25.007 yi flashladım ardından hard format attım.bakalım şarj süresinde ir değişme olacak mı.yanlız phoenix hata verdi nedense..flashing not completed dedi sonra kurtarma moduna aldı..bende dead phone ile flashlamak zorunda kaldım..şimdi problem yok. neden yapar böyle birşeyi?