Nokia N8 hafıza

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia N8 hafıza
Arkadaşlar nokia n8 aldım asphalt 6 yükleyecem ama nasıl yükleyecem bilmiyorum lütfen yardım edin
 
dostum oyunu hafıza kartına atıyon daha sonra dosya yöneticisne geliyon oyunu nereye attıysan bul üstüne tıkla oyunun o sorar zaten yüklensinmi felan diye sende evet dicen bu arada oyunu hafıza kartına kur kurulumda sorar sana nereyr yükleyecegini sonra keyfini çıkar bu arada oyunu maxicep ten symbian 3 oyunlarını bölümden indirebilirsin bu orada oyunun oynayış videosu bu siteden izleyebilirsin burda mobil cihazları seç arama çubuguna asphalt 6 yaz çıkar herhalde izle bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...