Nokia N8 Ekranın içinde leke!!!

  • 11 Kasım 2010
  • 3063 Okunma
  • 10 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. telefonu aldıktan iki gün sonra fark ettimki ekranda iki adet mercimek tanesi büyüklüğünde (ki ekran boyutuna kıyasla ne kadar büyük olduğunu anlayabilirsiniz) leke var.

    şöyle açıklayayım;

    bahsettiğim lekeler ekranın geri kalanından daha açık renkte ve herhangi bir ölü pixel falan içermemekte.

    yani ekran gri bir wallpaper olduğunu düşünün, bu iki leke bariz bir şekilde belli oluyor daha açık renkte bu kısımlar ve gelmesini aylarca bekleyip para biriktirdiktren sonra aldığım telefonda başıma bu talihsizliğin gelmesi gerçekten canımı çok sıktı ve resmen telefondan soğudum.

    telefonu aldığım nokia shop b.köy'ün hemen üst katında kendi servisi var ordaki elemana durumu anlatmaya çalıştım ama sağolsun kendisi acayip bilgisiz olduğundan lekelerin kameradan (Ne alaka) yada seçilen temadan olabileceği gibi ütopik yorumlarda bulunduktan sonra bu işin tek çaresinin iki günlük telefonumu kvk servisine vermem olduğunu söyledi. onlar karar verecekmiş telefonu değişirmi değişmezmi die. ölü pixelde bile sorun çıkartıyorlar biliyorsunuz. bunu hiç değiştirmezler gibime geliyor.

    telefonu değişmediği takdire birde iki günlük telefon servise girmiş çıkmış (artık orda ne kadar iyi bakarlar tartışılır) olarak tekrar elime gelecek. yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık.

    ne yapacağımı şaşırdım arkadaşlar. ne tavsiye edersiniz?

    benim size tavsiyem telefonu alırken mağazada direkt açın adam gibi inceleyin dükkandan bi kere çıktınızmı, sonra işiniz servislere düşüyor.!!!!!
     


    Yazan: saracg
  2. Asagidaki linklere gozatip bilgi edinebilirsin..

    Tuketiciyi koruma dernegi web adresi:
    TÜKODER :: Tüketiciyi Koruma Derneği :: www.tukoder.org.tr

    Avrupa Tketicileri Koruma Dernei Tketici Haklar Ynetmelik Turkcell Turktelekom Akbank Alarko Felix

    Tüketici Hakları | TuketiciHaklari.com | Tüketici Yasası

    Tum tuketicileri koruma dernegi:
    tketici haklar,hukuk, dava amak, sikayet,tketici mahkemesi, tketici kanunu, kredi kartlar, tketici kredisi, devre tatil, devre mlk, otomobil ikayeti

    Iyi bir avukat gerekirse burdan avukat ismi de verebilirim :)

    Son olarak benim bildigim sudur ki aldigin andan itibaren 15 gun icinde keyfi olarak bile telefonu geri iade etme hakkin var... Begenmedim dersin ve iade edersin Allah‘in Cin Halk Cumhuriyetinde bile bu durum boyle, Turkiye muz cumhuriyeti mi?
     
  3. [/QUOTE]Son olarak benim bildigim sudur ki aldigin andan itibaren 15 gun icinde keyfi olarak bile telefonu geri iade etme hakkin var... Begenmedim dersin ve iade edersin Allah‘in Cin Halk Cumhuriyetinde bile bu durum boyle, Turkiye muz cumhuriyeti mi?[/QUOTE]

    özgür arkadaşımız doğru söylüyor..bence geri ver.Adalet saraylarında , tüketiciyi koruma hakları var.oraya git,bilgi al..en garanti yolu.
     
  4. Ewet ülkemiz türkiye muz cumhuriyeti. Esnaflar ise artik ermeni,stan dakiler gibi olmuşlar yaw. Ve kardesim faturan fişin var ise 1 hafta içersinde geri iyade etme şansın var busenin yasal hakın ama bilki ordaki insanlarda sana bu yasal hakını kullan dırmamak için bintürlü takla atar dururlar israrla iade etmek ıstedigini yada degistirmek istedigini belir gerekirse polis bile cagıra bilirsin kardesım. Vesen sonucuda burda yeniden bizlerle paylas kardes
     
  5. arkadaşlar sağolsun "ozggurr" ün verdiği linkleri kontrol ettim ve tüketiciyi koruma derneği (TUKODER) ile görüştüm. malesef oradan da aldığım cevap teknik servise vermem gerektiği doğrultusunda oldu. peki dedim teknik servis "yok bunda bişey" ne olacak?

    aldığım cevap malesef bu konuda birşey yapamazsınız oldu. bu konularda olay böyle işliyormuş.

    yani ille iki günlük ekranından jelatinini bile sökmeye kıyamadığım telefonu teknik servisin ellerine bırakmam gerekiyormuş :(

    aman arkadaşlar dediğim gibi siz siz olun telefonu alırken mağazada adam gibi test edin....
     
  6. Arkadaşım jelatini çıkarmamışsın heralde, sakın jelatinde lekelenme olmasın iç kısmında? Eğer gerçekten ekranda leke varsa ayıplı mal olduğunu belirtip servise yolla bence.
     
  7. ahhh keşke öyle olsaydı.... malesef öyle değil. dediğin gibi tek çare servis gibi gözüküyor bu noktada...
     
  8. valla hocam sabrın varsa ver tüketici haklarına. ben 5 ay uğraş sonunda 5800'ın yenisiyle değişimini başardım bu şekilde. ama sabırlı olman ve iyi bir avukat bulman lazım. Allah kolaylık versin üzüldüm gerçekten.
     
  9. yha bu nokia adam akıllıı tüm üretimlerinde sorunusuz telefon ne zamn çıkaracak acaba
     
  10. Arkadaşım geçmiş olsun, umarım teknik serviste çözülebilecek bir olaydır, tüketici mahkemesinden sonuç alıncaya kadar meego'lu cihazlar çıkar.

    Özgür dediğin değiştirme olayı, internet üzerinden satışlarda geçerli diye biliyorum, mağazadan alınan ürünlerde tüketicinin pek bir şansı olmuyor ülkemizde maalesef.
     
  11. Benim N8 Ekrani Catlak Neresine Bakarsan kutuyla karisik yere dustu Geceler İyi gozukmuyor 1 hafta Guzel Kaldi artik sogudum bende
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 11:25