Nokia n73 Vs W810i

Sponsorlu Bağlantılar

ouzqan

ouzqan

Üye
ya kardeşim akıl var mantık var
bikere n73 ve normal w810i hiç kıyaslanırmı
tabikide N73:horse:
 


maivesiyah

maivesiyah

Üye
ya senin sorman bile hata :
1- n73 3.2 megapixel carl zeiss optikli kameraya sahip ( gece bulutları çek iso ayarını yapıp bide w 810 la çek bakalım daha w810 diyecen mi :) )
2- n73 teki ses çıkış kalitesi w810 a 5 basar ( dual stereo hoparlör ses efektleri felan ... )
3- n73 e flash oyun bile yükleniyo sen kalkmışsın flash tema diyosun kim ne yapsın temayı
4- sen w810 a ne kadar yazılım ekleme vs yaparsan yap n73 le baş edemez çünkü denk cihazlar degil bunlar arada uçurum var
not: 2 cihazı da kullandım bana kalkıp w810 u savunmayın
 
carlos3x

carlos3x

Üye
the king of symbian n73
 

ersin44

Üye
tabiki n73 karşılaştırma yanlış
 

sync12

Üye
w810 neymiş işlemci hızına bak
 

EXcomZkko

Üye
Oto focus özelliğinin N73'te olmadığı yönünde abuk yorumlar ne alakadır? W810'un N73'e göre tek artısı menü hızıdır, o da N73'ün symbian olması dolayısıyladır.. Diğer taraflardan her türlü N73 tabiki de..
 

m1234

Üye
abicim araştırmadan saçmalamayın bende k550i var (w810iye göre çok düşük) aynı anda arka planda 13 tane ağır java oyun çalışırken bile telefon gıdım zorlanmadı bunu n73 te yapın bakim
 
safakk

safakk

Üye
abicim araştırmadan saçmalamayın bende k550i var (w810iye göre çok düşük) aynı anda arka planda 13 tane ağır java oyun çalışırken bile telefon gıdım zorlanmadı bunu n73 te yapın bakim
tabi kardeşim 13 uygulamada ard arda açıktı zaten bizde inandık ;) lütfen yaa yapmayın böyle kötü espriler:pro: w810 da olsun k550 de olsun 1 java uygulamadan fazla arka plana uygulama atamıyorsun atmaya çalıştığın anda bir önceki uyglama kapanıyor ;) n73 de de 5 symbian uygulaması ard arda açıkken maşşallah taş gibi yanlız dikkatini çekerim symbian dandik java programları değil ;)
 
YuRTcU

YuRTcU

Üye
bende w810 var hemde 5610 express musık var n 73 w810i muzık yonunden her turlu alır bi kere n73 muzık vermiyoki gürültü ses fazla cıkıo ama net değil anamıyosun sarkıyı 5610 la muzikde kapıstırdık arkadasımın var 5610 muzıkde n73 kadar sesli değil ama net : w810

--------------- Ekleme ---------------

w810i
 
berserker_58

berserker_58

Üye
bikere w810i daha ii hele hele müzik yönünü karşılaştırırsak n73 bi disko müzik at bakalım hoporlörden ne çıktığı anlaşılmıyo ama w810i ne atarsan at ses kalitesi harika
 

batuhankanat

Üye
Ne bu tartışma ya 8 yıldır her türlü telefonu kullandım en kral telefonlar nokia nın symbianları,w810i de neymiş arkadaşlar bu telefon birkere java tabanlı, ki java tabanlı telefonları övmek bile hata sybian varken,şu an n73 me kullanıyorum ve memnunum, ses konusunda da iki telefonu da bi ses sistemine bağlayın fark o zaman daha da artıyor...
 
mrkd

mrkd

Üye
arkadaşım sen w810 kullandınmı w810 telefonlar arasında en fazla modifiye edilen teldir yazılım konusunda ayrıca n73 fazla olan yönleride var
1.w810i ye flash tema yükleniyo n73 te yok
2.kibar ve ufak n73 tam bi takoz
3.w810i ye acustik yükleniyo ve sesi n73 ü bile geçiyo

ama n73 en büyük artısı kamerası gerisi boş zaten

bence de sana katılıyorum ama ayrıca w810 i nin kamerası n73ünki gibi mor göstermiyor
 

DeWiLL07

Üye
number one n73 :oke:
 
TopFury

TopFury

Üye
biri en çok yazılım w810'a dır mı demiş??? :D:D:D:D:D Eğer basit mutimedya arzuluyorsanız w810...ancak tam bir teknoloji hastasıysanız ki özellikle telefon (telefon???) konusunda,kesinlikle NOKIA..! ;) sony telefon markası bile değil zaten.sadece yan bir firma olarak ericsson la birleşti vakti zamanında.şimdi de ericsson;sony'nin kaymağından tadıyor...ha iyi yapıyor.ben ikisini de kullandım.her ikisinde de artılar ve eksiler var.w810 u kullanırken bi banka kuyruğunda yada yolda yapabildiğim tek şey müzik dinlemekti.ha ses kalitesi çok berrrak ona ne şüphe...ama gel gelelim mobil teknoloji konusunda NOKIA daha başarılı...hele de bar tipi telefonlarda..!
 
blackh4wk

blackh4wk

Üye
bence de sana katılıyorum ama ayrıca w810 i nin kamerası n73ünki gibi mor göstermiyor
n73 ün kamerası w810 i nin kamerasını flasıyla patlatır ne morluğundan bahsediyon sen xD

w810i de napabiliyosun müzik dinlemek,resim çekmek dışında?
n73 de yaptığın bütün herşeyi yapabiliyomusun.N73 de N-gage oyunlarını çatır çatır oynuyo. w810i e at da oyna bakalım oynayabiliyormusn.
Çok kaliteli programların hepsi symbian varmı java nın kaliteli bir programı.
Yok.:)
 
TopFury

TopFury

Üye
n73 ün kamerası w810 i nin kamerasını flasıyla patlatır ne morluğundan bahsediyon sen xD

w810i de napabiliyosun müzik dinlemek,resim çekmek dışında?
n73 de yaptığın bütün herşeyi yapabiliyomusun.N73 de N-gage oyunlarını çatır çatır oynuyo. w810i e at da oyna bakalım oynayabiliyormusn.
Çok kaliteli programların hepsi symbian varmı java nın kaliteli bir programı.
Yok.:)
aynen...w810=basit multimedya... :islik
 
caner90

caner90

Üye
N73 me
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
w810 un tuşlarını düşündükçehala parmaklarım acıyo.böyle sorularla gelmeyin.yazdık bunları biz..
 

TUHAN67

Üye
ya kalite ses demekmidir ya :S bırakın bu işleri.kardeşim öle i kıyaslama yapmışsınki real madrid zonguldakspor maçını zonguldak alabilirmi gibi olmuş :S tabiki n73 w810 dediğin tel artık antikaya girio :S n73 e verceğin parayla daha kral sony alırsın neden w810 nedinki :S

--------------- Ekleme ---------------

aynen...w810=basit multimedya... :islik
sen oyuncak arıosun o zaman :)
 

fatih.kanata

Üye
w810 bencede
 

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
422
Kaanpro
Cevap
2
Görüntüleme
468


Üst Alt