Nokia n73 Vs W810i

Sponsorlu Bağlantılar



hakancoban

hakancoban

Üye
N73ün iki artısı var.3.2 mp kamera ve sony ericssonun iki katı fazla dayanan bataryası.N73 o kadar hantal çalışıyor ki çekmeue çalıştığınız hiçbir şeyi yakalayamıyorsunuz.Yani sadece sabit çekimlerde iyi.w810 orta dereceli kullanıcılar için ideal ama profesyonel birşey isteyenler için n95...
 

barrister

Üye
N73 kazanmıştır.... bende N73 hasatasıyım.... kimse laf etmesin
 
KsKYaNKee

KsKYaNKee

Üye
Bunu isterseniz o çok övdüğünüz dandik N73'ünüzün kamerası ortaya koysun
Var mısınız bir fotoğraf yarışması yapmaya ?
N73 kullananlar ile w810i kullananlar fotoğraflarını paylaşsınlar bakalım hangisi daha iyi :)
 

mavzer6666

Üye
n73 telefonmu w 810i kullanın bak telefon nasıl oluyormuş takozcular
 

TaMeRaGa

Üye
Her Türlü N73 ..***Edit*** Argo kelime kullanmayınız. :coold:
 

hasan_fener

Üye
bence w810i
 
oguziverson

oguziverson

Üye
arkadaşlar ztn herkes kendi teli neyse ona göre yorum yapmış bazı istisnalar var ama onlarıda tebrik ediorum bu sırada.1- nese konumuza dönelim konuyu açan arkadaşımız n73 e tema yükleme yok demiş ozmn bnm elimdeki tel n73 değilmi beni mi kandırıolar ayda bir temamı değiştiriorum lütfen saçmala arkadaşım araştır bari konu açıosun.
2-n73 ün kamerası nokianın 3.2 mp lli tellerinin en ii si ona laf yok ztn w810i bu konuda sussun.3-haklısınız n73 yavaş bir tel ztn tel olarak tek eksiği bu konuda w810i kazanır ama şunuda unutmayın n73 symbian işletim sistemi w810i ise sabit işletim sistemi.4-w810 un dış sesi ne modifiye yapılırsa yapılsın n73e yetişemez bile lütfen kendimizi bu konuda kandırmayalım!!!!çok komik çünkü. n73 te son seste kalite düşüo ama w810i nin öle bir ses çıkarması mümkün değil denenmişti bu yani aynı mp3 le yanyana teller getirilerek.en son kameraya ekliceklerim var carls tessar lensi (dünyanın kendinin kanıtlamış lensi) ve n73 ün 3.2 mp linin yanında w810i nin 2 mp kim ya bu konudada kendimizi kandırmayalım.....5-bide oyunlar var n73 ngage 2.0 oyunlarının görüntü kalitesinin hangi sony ericsson teli geçebilirki.... şimdi siz karar verin kazanan kim kendinize dürüst olun ama byssss:pro:
ha bide 3g var ohooo w810i yi 3310 la fln kapıştırın :D:D:D nese bu konuda şaka yaptım kızmayın hemen
w810i de gerçekten başarılı bir telefondur.söz biter yorumlar gelir:D
 

celalbjk

Üye
n73 bence iyi beni tatmin ediyor
 

frkn_7_7

Üye
böyle bir saçmalık olamaz allah aşkına karşılaştırdığınız telefonalra bakarmısınız hiç n73 ile w810 karsılastırılırmı hadı n73 w580 yada s500 neyse de w810 cok eskı bır telefon gercı nokıa yine dandık ama

ama yıne de dıyorum w810i 20 kat iyidir n73 ten
 

amber67

Üye
n73 tabiki..bence nokia nın en ii telefonlarından biri...
 

telci64

Üye
tabikide n73 :D
 

alpay531

Üye
n73 tek eksiğini wirlles lann onun dısında n73 kötü diyen eleştiri yapan kişi bncem telefondan anlamayan kısıdır N73 nokia nın güzide telofanlarından biridirr bncem bu konuyu açmak çok büyük bir hata we yanlıstır
 

ezüü

Üye
n73 diyorum bu konuyu kapatırum ulen !!! NOKIA N73
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
n73 e patch atılıomu layn.ben o telefonla kawgaya giderim.
çivi çakarım.
ha n73 ha k770i.
k770i deki ekran kimde war be.n73 ün ekrandaki pixeller gözüküyo.ama w810 dedın mı bi durcan.sonyericsson un en güzide telefonudur o.herşey i yapablrsn o telefona.tam bir multimedya cihazı.
fazlasıyla hemde
 
futbol123

futbol123

Üye
n73me tabiki w810i ye toz yutturur:oke:
 

gokbi

Üye
n73 e tek geçerim
 
intoman

intoman

Üye
n73 e patch atılıomu layn.ben o telefonla kawgaya giderim.
çivi çakarım.
ha n73 ha k770i.
k770i deki ekran kimde war be.n73 ün ekrandaki pixeller gözüküyo.ama w810 dedın mı bi durcan.sonyericsson un en güzide telefonudur o.herşey i yapablrsn o telefona.tam bir multimedya cihazı.
fazlasıyla hemde
n73 ekranında bi yüksek kalite video izle bakalım ne pixselinden bahsediyon w810 dediğin telefonda bi müzek dinlenir başkada bişe olmaz 2 mp kamerasıyla neye yarar o tel ...
ayrıca babamda onun abisi w850 var oda bi işe yaramaz ...
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
bırak n73 sistemli bir telefon sis dosyalarını yükleyebiliyoruz benim için herşeyden önce uygulama desteği gelir 3.2mp kamera benim için o kadar da önemli değil ayrıca ekranda pixellerin gözükmesi doğal çünkü ekran zaten pixellerden olşuyo
 
intoman

intoman

Üye
bırak n73 sistemli bir telefon sis dosyalarını yükleyebiliyoruz benim için herşeyden önce uygulama desteği gelir 3.2mp kamera benim için o kadar da önemli değil ayrıca ekranda pixellerin gözükmesi doğal çünkü ekran zaten pixellerden olşuyo
:alkis:alkisdoğru söze ne denir ...
ayrıca se da okadar ekran parlaklığı falan olmadığı için pixselleri görmen için ekranın içine girmen gerekir ein ol ondada vardır :ehe
 

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
422
Kaanpro
Cevap
2
Görüntüleme
468


Üst Alt