Nokia n73 Vs W810i

Sponsorlu Bağlantılar

caaner

Üye
TABİKİ W900i 30 saat kadar MÜZİK ÇALMA DESTEĞİ HARİCİ 470 mb bellek (ne alaka) :-D
 


NoOSe

Üye
ben w810i kullanıom ama n73 daha iyi w810 sadece görüntülü konuşma bide nokia nın tel nu oldugu için geçio
 

otomotiv88

Üye
arkadaşım sony ericsson w 810 ses bakımından süper bi program ama n73 bunu katlıyo çünkü n73 de symbian ve java ve birçok özellik var ve ses
 

mmkar

Üye
:):):) tabikide W810i
 

myloo

Üye
Ewt kullandım müzikmiş burakın şu müzik açısındanda N73 1000000 kat daha ii kamera açısındanda bence dediğim igib W810i 5 para etmez beaa kibar mış N73 takoz dicek adamı ben tanımam ya sen neler saçmalamışsın




sen telefondan anlıosan bende bişi bilmiorum yaptığın yorumdan belli zaten bişiden anladığın yok zaten anlasan acoustic atar öle denerdin şunabak ya:bann::bann::bann:anlamadan yorum yapmayın takoz değilde ne peki???:bann::bann::bann:

--------------- Ekleme ---------------

öncelikle şunu hatırlatmamda fayda var konunu cep telefonları genel kısmına açmanı öneririm ve açtığın yere görede bu sorunun cevabı değişir bu konuyu nokianın yerine açsaydın genelde ordakiler w810i kullanmadığından sana n73 diceklerdi buraya yani sony erizsson kısmına yazmışın ve iddaa ediyorum burda yorum yapanların %99 u n73 ü sadece vitrinden okuduğu bilgiler ve orda burda okuduğu kah karalama kah sorun bölümünü okuduğundan sana w810i dicekler ancak ben 2 sini birden kullanmış kişi olarak w810i yi oyuncak gibi buluyor önermiyor malzeme kalitesini n73 e göre düşük buluyor ve yazılım olarakda tam bi rezillik deyi nitelendiriyorum n73 e kıyasla w810i nin tek artısı walkman özelliği ve telefon hızı onun dışında n73 2 ye katlar 4 le çarpar karakökünü alır :):oke:



sen de anlamadan yorum yapmışsın sony ericsson ismi yeter bi kere nokia daha düne kadar telefon yapamıodu doğru düzgün gerçi şimdi yapıo da ne oluo hepsi takoz gibi kamyonların altına koyulacak cinsten bırakın artık kapatın şu muhabbeti bunlar n73 diye ısrar etsin dursun kaliteden anlayan sony ericsson kullanır kamerasının 2 mp olduğuna da bakmayın 3.2ye 5 basar otofocus var nokia hangi telefona otofocus özelliği koymuş söleyin bakalım...:bann::bann::bann:
 
safakk

safakk

Üye
sen telefondan anlıosan bende bişi bilmiorum yaptığın yorumdan belli zaten bişiden anladığın yok zaten anlasan acoustic atar öle denerdin şunabak ya:bann::bann::bann:anlamadan yorum yapmayın takoz değilde ne peki???:bann::bann::bann:

--------------- Ekleme ---------------





sen de anlamadan yorum yapmışsın sony ericsson ismi yeter bi kere nokia daha düne kadar telefon yapamıodu doğru düzgün gerçi şimdi yapıo da ne oluo hepsi takoz gibi kamyonların altına koyulacak cinsten bırakın artık kapatın şu muhabbeti bunlar n73 diye ısrar etsin dursun kaliteden anlayan sony ericsson kullanır kamerasının 2 mp olduğuna da bakmayın 3.2ye 5 basar otofocus var nokia hangi telefona otofocus özelliği koymuş söleyin bakalım...:bann::bann::bann:
ya hocam sen sony ericsson bayisinde falan çalışıyorsun herhal nedir bu öfken nokia ya karşı zaten konun açıldığı yerde meymenet yokki sony başlıına yazarsan nokia kullanmayan bi sürü telefondan anlamaz abuk subuk yorum yazar hem ben w810 i yi de n73 ü de kullanmış ve bilen bir insanım ve yazdıklarımda benim görüşüm eğer kendi görüşünden başka bir görüşe tahammülün yoksa yanlış forumdasın normal bir şekilde konuşa bileceksen yaz buraya ;) ayrıca sen hiç w810i ile n73 ün fotograf ve video kalitelerini yanyana getirip inceledin mi büyük ihtimalle icelemedin ve buraya ordan burdan duyduğun yada w810i kullanıyorsun diye sırf kendi telefonunu üstün göstermek amaçlı böyle yazıyorsun ;) sonra acustik makustik demişin geç bunları ne yaparsan yap n73 ü geçemez aynı zamanda n73 e de core player attığında abimin laptobunu 2 ye katlamakta he ama w810i nin de mega bassı da yabana atılmaz bir özellik olduğunu vurguladım eğer forumda benim yazdığım o yorumdan daha objektif bi yorum bulursan bu siteyi terk edicem ;) :bann:
 
hilmibozkurt

hilmibozkurt

Üye
n73 le o telefonu kıyaslaman bile hata:nono: ama benim 6230i de fena sayılmaz 2 kere yüksekten düştü sapasağlam MAŞŞALLAH!! :oke:
 
mamy_5587

mamy_5587

Üye
tartışmasız n73:nono:
 

kubiimc

Üye
benim n73 var super bişey yaa ;)
 
tatar_2631

tatar_2631

Üye
Siemens dir sony ericson dur samsung dur falan herşey üretiyor ama nokia sadece telefon üretiyor o dalda uzmanlaşmış artık :)
 

berkusmaksimus

Üye
w810i kamerası dışında herşeyine basar n73 ün
 

Ahiskalilar

Üye
N73 daha iyi. Ben şahsen N73 kullanıyorum ve telefonumdan çok memnunum.
 
memo8807

memo8807

Üye
tartısmaya gerek yok nokia olması bile yeter
 

swec

Üye
N73 w810i ye tartışmasız 100 basar. Ben her ikisinide kullandım N73 bir numara. :yuru
 

umutulas

Üye
bence tartısma gereksiz ikiside harika tlflar.
 

WEZALİM

Üye
tabiki n73 buda sorumu
 
_viper_

_viper_

Üye
tabıkı n73 bole bı konu acma ıstegi neden duyudun anlamaddım:)
 
dipower

dipower

Üye
n73 tabikide ne arasan bütün öellik war
 

gokogokhan

Üye
w810i n73ün yanına bile yaklaşamaz ben n73 kullanıyorum ve çokta memnunum
 
cihan zenen

cihan zenen

Üye
kardeşim herkesle tartışabilirim :oke: w 810 iiii :oke: n 95 olsa neyseee
 

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
423
Kaanpro
Cevap
2
Görüntüleme
468


Üst Alt