)tabi kardeşim 13 uygulamada ard arda açıktı zaten bizde inandıkabicim araştırmadan saçmalamayın bende k550i var (w810iye göre çok düşük) aynı anda arka planda 13 tane ağır java oyun çalışırken bile telefon gıdım zorlanmadı bunu n73 te yapın bakim
w810 da olsun k550 de olsun 1 java uygulamadan fazla arka plana uygulama atamıyorsun atmaya çalıştığın anda bir önceki uyglama kapanıyor arkadaşım sen w810 kullandınmı w810 telefonlar arasında en fazla modifiye edilen teldir yazılım konusunda ayrıca n73 fazla olan yönleride var
1.w810i ye flash tema yükleniyo n73 te yok
2.kibar ve ufak n73 tam bi takoz
3.w810i ye acustik yükleniyo ve sesi n73 ü bile geçiyo
ama n73 en büyük artısı kamerası gerisi boş zaten




Eğer basit mutimedya arzuluyorsanız w810...ancak tam bir teknoloji hastasıysanız ki özellikle telefon (telefon???) konusunda,kesinlikle NOKIA..! n73 ün kamerası w810 i nin kamerasını flasıyla patlatır ne morluğundan bahsediyon sen xDbence de sana katılıyorum ama ayrıca w810 i nin kamerası n73ünki gibi mor göstermiyor

aynen...w810=basit multimedya...n73 ün kamerası w810 i nin kamerasını flasıyla patlatır ne morluğundan bahsediyon sen xD
w810i de napabiliyosun müzik dinlemek,resim çekmek dışında?
n73 de yaptığın bütün herşeyi yapabiliyomusun.N73 de N-gage oyunlarını çatır çatır oynuyo. w810i e at da oyna bakalım oynayabiliyormusn.
Çok kaliteli programların hepsi symbian varmı java nın kaliteli bir programı.
Yok.![]()

sen oyuncak arıosun o zamanaynen...w810=basit multimedya...![]()

