free
Üye
her sene bir nokiada kalıyorum beğeni olarak
geçen sene 6630du nokiada tek sevdiğim
bu sıralarda 6280 nokiada tek sevdiğim şimdilik
nedenleri ise
-ben zaten symbianı şart olarak görmediğim için bu devirde multimedya önemli bence
-büyük boyutu pek sevmiyorum
-sönük ekranı hiç sevmiyorum
-yavaş telefonları sevmiyorum
yani 6630 en azından hız ve multimedya olarak nokianın çıkış telefonu oldu zaten
n90 fotoğraf ve video olarak çıkış yaptı ama maalesef oda ergonomik yapıda olmadığından onuda çok sevemedim eğer oda en azından n70 tipinde olsa onu kesin severdim
samsung-se ve siemens hoşuma gidiyor genelde
zevkler ve renkler tartışılmaz zaten dostum
geçen sene 6630du nokiada tek sevdiğim
bu sıralarda 6280 nokiada tek sevdiğim şimdilik
nedenleri ise
-ben zaten symbianı şart olarak görmediğim için bu devirde multimedya önemli bence
-büyük boyutu pek sevmiyorum
-sönük ekranı hiç sevmiyorum
-yavaş telefonları sevmiyorum
yani 6630 en azından hız ve multimedya olarak nokianın çıkış telefonu oldu zaten
n90 fotoğraf ve video olarak çıkış yaptı ama maalesef oda ergonomik yapıda olmadığından onuda çok sevemedim eğer oda en azından n70 tipinde olsa onu kesin severdim
samsung-se ve siemens hoşuma gidiyor genelde
zevkler ve renkler tartışılmaz zaten dostum
