Nokia N 70 Alayım Mı Sizce ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
free

free

Üye
her sene bir nokiada kalıyorum beğeni olarak

geçen sene 6630du nokiada tek sevdiğim

bu sıralarda 6280 nokiada tek sevdiğim şimdilik

nedenleri ise

-ben zaten symbianı şart olarak görmediğim için bu devirde multimedya önemli bence
-büyük boyutu pek sevmiyorum
-sönük ekranı hiç sevmiyorum
-yavaş telefonları sevmiyorum


yani 6630 en azından hız ve multimedya olarak nokianın çıkış telefonu oldu zaten

n90 fotoğraf ve video olarak çıkış yaptı ama maalesef oda ergonomik yapıda olmadığından onuda çok sevemedim eğer oda en azından n70 tipinde olsa onu kesin severdim

samsung-se ve siemens hoşuma gidiyor genelde

zevkler ve renkler tartışılmaz zaten dostum
 


amedian

amedian

Üye
arkadasım ilk cıktıgından beri kullanıyorum gayet memnunum ben bitaz fazla konustugum için tabi haliyle 2-3 gun max gidiyo sarj ses guzel yapman gereken extradan bi hafıza kartı alman daha once se 'ciydim ama symbian hakkatten aşmış biseymis gec farkettim biraz ama neyse bu arada video kalitesi de bayyaaa bi ii
 
abuvice

abuvice

Üye
<div class='quotetop'>(free &#064; Apr 17 2006, 06&#58;39 PM) [post=317901]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
her sene bir nokiada kalıyorum beğeni olarak

geçen sene 6630du nokiada tek sevdiğim

bu sıralarda 6280 nokiada tek sevdiğim şimdilik

nedenleri ise

-ben zaten symbianı şart olarak görmediğim için bu devirde multimedya önemli bence
-büyük boyutu pek sevmiyorum
-sönük ekranı hiç sevmiyorum
-yavaş telefonları sevmiyorum


yani 6630 en azından hız ve multimedya olarak nokianın çıkış telefonu oldu zaten

n90 fotoğraf ve video olarak çıkış yaptı ama maalesef oda ergonomik yapıda olmadığından onuda çok sevemedim eğer oda en azından n70 tipinde olsa onu kesin severdim

samsung-se ve siemens hoşuma gidiyor genelde

zevkler ve renkler tartışılmaz zaten dostum
[/b][/quote]
Doğru söze ne denirki..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt