Nokia Lumia 928, AMOLED ekranla gelebilir!

Sponsorlu Bağlantılar

Türk-X

Türk-X

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 928, AMOLED ekranla gelebilir!
Akıllı telefon alanında biraz geride kalan Nokia firması, aldığı Microsoft desteği ile bu pazarda bende varım demeye başladı. Finlandiya kökenli telefon üreticisi Nokia, Lumia serisi adı altında konumlandırdığı akıllı cihazları ile iyi bir satış başarısı yakaladı.


Nokia firmasının Mayıs ayında tanıtması beklenen ve Catwalk olarak bilinen yeni akıllısı Lumia 928 hakkında yeni haberler gelmeye devam ediyor.Verzion için geliştirilen Lumia 928 tasarımında alüminyum kasa yerine plastikten oluşacağı haberleri daha önceden gelmişti. Şimdiki haber ise Lumia 928′in AMOLED ekranla gelebileceği yönünde.

Cihazın daha ince ve hafif olmasına olanak tanıyan AMOLED teknolojisinin Lumia 928‘de kullanılacağına dair bilgi sızıntısı ETrade Supply’den geldi.ETrade Supply‘in iddiasına göre Nokia’nın AMOLED ekranı seçmesindeki nedenin pil boyutunu artırmak olduğu yönünde.

Kaynak: Maxicep
 


enterneoll

enterneoll

Üye
Samsung'a o kadar laf edip Samsung'un ekran teknolojisini kullanmak cidden tükürdüğünü yalamak denir buna :D
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Samsung Daha Güzel Ve Özel :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Haber İçin Teşekkürler
 
Kerim.

Kerim.

Üye
çırpın bakalım nokia
 
Mr.Sun

Mr.Sun

Üye
samsung bu kadar büyütmeye gerek yok samsung apple ve Nokia nın bir çok icadını çalarak kendi çihazlarında uyguladı açılan mahkemeler sonucukda bağzı ülkelerde galaxy serisi biçok telefonun satışı durduruldu inanmayan Google amcasına sorun
 

MaxipmaN

Üye
anaaa benim telefon amoled :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Clearblack yetmedi sanırım.
 
oktaygezgin

oktaygezgin

Üye
en guzel ekran retina ekran
 

Lenneth

Üye
Amoled ekran siyahlarda enerji harcamaz, LCD harcar.

Nokia ne yapar simsiyah işletim sisteminde LCD kullanır :ehe

Lumia 928 de bunu düzeltmeleri güzel en azından.
 
fk555897

fk555897

Üye
Retina Ekran'a geçiş yapsaydı güzel olurdu.
 

Lenneth

Üye
Ekran retina zaten.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Amoled ekran siyahlarda enerji harcamaz, LCD harcar.

Nokia ne yapar simsiyah işletim sisteminde LCD kullanır :ehe

Lumia 928 de bunu düzeltmeleri güzel en azından.
Harbi la adam zeki
 
tapatalk

tapatalk

Üye
300 ppi değerini geçen ekranlara apple ın verdiği isim retina. clearback güneş altında parlamayla ilgili bişeydi heralde
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar ona bakarsanız Sony Xperia Z de 448 ppi. O zaman onunda retina olması gerekiyor. Ama ben iPhone 5'in üstüne ekran tanımıyorum. Yan yana koyarsanız iphone 5'in daha canlı ve algılamasının da daha hassas olduğunu görebilirsiniz.
 


Üst Alt