Nokia Lumia 520 vs Nokia e7

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dejavuex

Üye
telefonum 920. çıktığından beri kullanıyorum. git bak bakalım gameloft un EA gamesin cartın currtun oyunlarına. %90 ı ücretli

K-U-L-L-A-N-M-A ozaman sat gitsin kötülemene gerek yok


Lumia al kardeşim sen her türlü işini görücektir
 

Hasand.

Üye
E7 gercekten güzel telefon ama symbian sistemin gelecegı kotu (yok zahten) lumia 520 istiyorsan renkli dinamik yapısı windows phone 8 gelecegi acık ( 4 yılık)
 

SiMoNeee

Üye
Bu 2 telefonun arasında dağlar kadar fark var.İphone 4s'de 512 mb ram var ve çok stabil çünkü herşey ram değildir!Yazılım bu konuda ön plandadır.Windows phone 8'in ise geleceği şu an parlak.Bence tereddüt etmeden almalısın
 
dün bir adet 520 aldım 8s in yanına kardeş oldu keyifli cihaz
 
Tepkiler: ceza87

Hagios

Üye
Kesinlikle tereddüt etmeden alman gerekiyor Lumia'yı.

telefonum 920. çıktığından beri kullanıyorum. git bak bakalım gameloft un EA gamesin cartın currtun oyunlarına. %90 ı ücretli

Madem lumia serisini kötülüyorsun neden 920 kullanıyorsun?Hemde ilk çıktığından beri kullanıyorsun ve memnun değilsin öyle mi?Bu kadar zamandır satıp değiştirmeyi düşünmeyecek kadar memnun değilsin demek
 
520 Tek Sorun Güncellemeri Geç veriyor Nedense artık
 

n73cem

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 520 alak bakalım nasıl bir işletim sistemi bekliyor bizi xD
 
Karar verildiğine göre, şimdiden hayırlı olsun.
Ve Kulübe hoşgeldin diyerek konuyu noktalayalım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...