E7 gercekten güzel telefon ama symbian sistemin gelecegı kotu (yok zahten) lumia 520 istiyorsan renkli dinamik yapısı windows phone 8 gelecegi acık ( 4 yılık)
Bu 2 telefonun arasında dağlar kadar fark var.İphone 4s'de 512 mb ram var ve çok stabil çünkü herşey ram değildir!Yazılım bu konuda ön plandadır.Windows phone 8'in ise geleceği şu an parlak.Bence tereddüt etmeden almalısın
Madem lumia serisini kötülüyorsun neden 920 kullanıyorsun?Hemde ilk çıktığından beri kullanıyorsun ve memnun değilsin öyle mi?Bu kadar zamandır satıp değiştirmeyi düşünmeyecek kadar memnun değilsin demek