Bencede uydurma. Giriş seviyesi wp8 telefonu olan lumia 510'u (ki 4 inc ekranı var.) 150 dolardan satacak. Giriş 510, orta 820 , üst 920 lumialarla değil bina satmak, tekrar bina alır.
Bencede uydurma. Giriş seviyesi wp8 telefonu olan lumia 510'u (ki 4 inc ekranı var.) 150 dolardan satacak. Giriş 510, orta 820 , üst 920 lumialarla değil bina satmak, tekrar bina alır.
2012 yili ilk akti ayinda nokia 10.5 milyon akilli telefon satisi gerceklestirdi. Bu rakamin 5.8 milyonu wp7.5 lumia 4.7 milyonu symbian isletim sistemli cihazlardi. 2011 yili toplam akilli telefon satisi ise 11 milyon symbian os telefondu. 2012 3. Ceyrek rakamlari henuz aciklanmadi fakat analistlerin beklentisi 5.1 milyon akilli telefon satacagi yonunde ve bu rakamin buyuk cogunlugu lumia serisi olacak. Umarim yeterince aydinlatici olmustur.
Umarım yeni çıkartacağı telefonlarla eski haline dönmeye başlar, ilk kullandığım telefon nokia idi ve telefon kullananların en az %90'ının ilk telefonu nokia'dır, bu hallere düştüğünü görmek beni üzüyor açıkçası, lumia 920'de hoşuma gidiyor TR 'ye gelsin bi inceleyeyim bakalım almayı düşünüyorum açıkçası fakat uygulama kıtlığıda şuan büyük bir sorun benim için
Umarım yeni çıkartacağı telefonlarla eski haline dönmeye başlar, ilk kullandığım telefon nokia idi ve telefon kullananların en az %90'ının ilk telefonu nokia'dır, bu hallere düştüğünü görmek beni üzüyor açıkçası, lumia 920'de hoşuma gidiyor TR 'ye gelsin bi inceleyeyim bakalım almayı düşünüyorum açıkçası fakat uygulama kıtlığıda şuan büyük bir sorun benim için
Lumia lar için uygulama kıtlığı yok ki. Sadece Android gibi aynı uygulamadan 6-7 ayrı çözünürlük, ekran kartı ve işlemci için olmadığından uygulama sayısı az gibi görünüyor. 100.000 civarında uygulaması hazır diye biliyorum.
Lumia lar için uygulama kıtlığı yok ki. Sadece Android gibi aynı uygulamadan 6-7 ayrı çözünürlük, ekran kartı ve işlemci için olmadığından uygulama sayısı az gibi görünüyor. 100.000 civarında uygulaması hazır diye biliyorum.