Telefon Tavsiyesi Nokia E75 mi LG GD900 Crystal mi ? Acil bilgi lütfen..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CrAzYvZ

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E75 mi LG GD900 Crystal mi ? Acil bilgi lütfen..
Merhabalar. Arkadaşlar ben LG GD900 e fena taktım bikaç haftadır. Ancak içimde hep bi korku var ya bi sorun .ıkarsa diye. Hiç LG kullanmadım daha önce. Telefon çok güzel özellikleri ve tasarımıyla. Ancak Nokia E75 modeli dikkatimi çekti. Sizce hangisi daha iyi olur? Benim için güzel mesaj yazabileyim, konuşurken ses güzel gelip gitsin, sar değeri fazla olmasın, kamerası iyi çeksin ve kullanışlı güzel bi telefon olsun yeter. Sizce hangisi daha mantıklı olur? Bilgisi olanlar lütfen yardım etsin.
Bu arada herkesin Berat Kandili mübarek olsun..
 


FlexyBone

Üye
bence lg nin bu modeli cok güzel kullanmadım ama telefon en iyi telefonlar arasında geçiyor özellikleride bence cok iyi ama e75 hakkında bilgim yok belki e75 daha iyi olabilir ama lg crytal de indirimde suan baya bi indirim var yinede sen bilirsin
 

CrAzYvZ

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle yorum için teşekkür ederim. Benim gerçekten çok dikkatimi çekti telefon. Çok kararsızım ama. Kampanyayı da kaçırmak istemiyorum. Ancak öğrenciyim bunu alınca bikaç sene kullanmam gerekiyor. Bu yüzden hata yapmamak istiyorum. Lütfen bilenler paylaşsınlar bilgilerini.

--------------- Ekleme ---------------

Lütfen yardım eder misiniz ?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen yardım eder misiniz ??
 
AnLaR

AnLaR

Üye
e75 al derim şuan elimde al ve farkı gör diğer nokialardan :)
 

JayJayyy

Üye
e75
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt