CrAzYvZ
Üye
Nokia E75 mi LG GD900 Crystal mi ? Acil bilgi lütfen..
Merhabalar. Arkadaşlar ben LG GD900 e fena taktım bikaç haftadır. Ancak içimde hep bi korku var ya bi sorun .ıkarsa diye. Hiç LG kullanmadım daha önce. Telefon çok güzel özellikleri ve tasarımıyla. Ancak Nokia E75 modeli dikkatimi çekti. Sizce hangisi daha iyi olur? Benim için güzel mesaj yazabileyim, konuşurken ses güzel gelip gitsin, sar değeri fazla olmasın, kamerası iyi çeksin ve kullanışlı güzel bi telefon olsun yeter. Sizce hangisi daha mantıklı olur? Bilgisi olanlar lütfen yardım etsin.
Bu arada herkesin Berat Kandili mübarek olsun..
Bu arada herkesin Berat Kandili mübarek olsun..

