Nokia E71-Ben bu şekilde Hack Ettim, Paylaşmak istedim...

    Konu Sahibi
Nokia E71-Ben bu şekilde Hack Ettim, Paylaşmak istedim...
Merhaba Arkadaşlar.
Ben Nokia E71 telefonumda, birçok denemeden sonra hacki başardım,
Sizinle paylaşmak istedim.

Telefon bilgilerim şöyledir;
Nokia E71-1 (202.08)
Versiyonu 300.21.12
18.06.2009 - RM-346


İlk önce bu siteden sertifika alın (üye değilseniz Register olun);
Linki :
2 dakikanızı alacaktır (sertifikanız varsa sorun yok zaten)
Dikkat edelim "*.cer" ve "*.ke..." dosyaları olması gerek.

Sertifaka olayından sonra bu dosyayı indirin;


Eğer tel veya bilgisayarınızda sign programı yoksa bilgisayar için bu programı indirin;


Şimdi:
1- Önce "hellox2_v202.sis" dosyasını zip'in içinden çıkan "Leftup_CertKey.rar" içinden çıkan sertifika ve 'ler ile sertifikalandırın.
2- Daha sonra mevcut veya OPDA dan aldığınız kendi sertifakınızla daha önce Leftup la sertifakalndırdığınız "Hellox2....." dosyayasını tekrar sertifakalandırın.
3- işlem tamam, programı Tel'e kurabilirsiniz.
4- Kurarken sonlara doğru, MODO kurulsun mu ibaresi gelecek, ben evet dedim, bu tüm gizli dosyaları görünüm ve kullanıma açıyor !!!
DİKKAT... (sadece ben böyle yaptım, yanlışlıkla bir dosya silerseniz sistem çökebilir, sorumluluk tamamen size aittir)

Daha sonra tele restart yapın, tel tüm programları yüklemeye hazır.
Xplore ile tel'de "C:\\SYS\BIN" e giderseniz, bu folder'in kullanıma açık olduğunu ve"installserver.exe" dosyasının bu klasöre yüklenmiş olduğunu göreceksiniz. ...

Not: Burdaki amaç sertifikam varsa zaten sorun yok olayı değil, Sertifika olayı ile birdaha
uğraşmadan, sertifikasız ve crkl'li program yükleyebilmem......

Ben çok denemeler yaptım, umarım başarırsınız.

Arkadaşlar, sadece Nokia E71 de denenmiştir, uyarılır.
Başka cihaza ve versiyona sahip arkadaşlar yazmasın çünkü sadece bu sistemde denedim.


İyi forumlar...


...
 
Tepkiler: s10olsun, punqermojo, hamzadevre ve 2 diğerleri

Mehmet

Emekli Yönetici
Emeğine sağlık
 
Biraz daha açık yazsaydın keşke.''1- Önce "hellox2_v202.sis" dosyasını zip'in içinden çıkan "Leftup_CertKey.rar" içinden çıkan sertifika ve 'ler ile sertifikalandırın.'' bu kısmı anlayamadım en başta.Zaten sertifikalandırma işlemini yapabiliyor olsam belkide sorunum kalmıycak kırmaya gitmiycektim
 
    Konu Sahibi



Merhaba,
Zaten yazımda not düşmüştüm;
"Not: Burdaki amaç sertifikam varsa zaten sorun yok olayı değil,
Sertifika olayı ile birdaha uğraşmadan, sertifikasız ve crkl'li program yükleyebilmem...... "

Ama siz yinede sertifikanızı alın.
İnanamayacaksınız ama 15 dk içinde sertifikamı aldım.

İyi Forumlar.
 
dostum ben teli guncelledımde acaba hangı verıyondayım nasıl ogrenıyorum bılıyomusun? ona gore hack lıcem teli sence sorun olurmu? paylasım ıcın cok tesekkurler
 
    Konu Sahibi
dostum ben teli guncelledımde acaba hangı verıyondayım nasıl ogrenıyorum bılıyomusun? ona gore hack lıcem teli sence sorun olurmu? paylasım ıcın cok tesekkurler


Telefonun ana ekranında aşağıdaki kodu tuşlayın;
*#0000#

Ekrana gelen bilgilerinizi bir yere not edin.

İyi Forumlar.
 

waycell

Üye
arkadaşım benim telde aynı sürüme sahiphelloxu tıklayıncainstalling root cert te takılı kalıyor ilerlemiyor sende olurken bende neden olmuyor acaba
 

andac81

Üye
beyler yardım istiorum E 71 cep telefonu aldım fakat hiç bişi indiremiyorum lütfen yardım.
 
    Konu Sahibi
arkadaşım benim telde aynı sürüme sahiphelloxu tıklayıncainstalling root cert te takılı kalıyor ilerlemiyor sende olurken bende neden olmuyor acaba

Merhaba,

Hellox2 kurduktan sonra telefonunu kapat, tekrar aç, ondan sonra çalıştır.
Yazmayı unutmuşum .

İyi Forumlar,
 

saftolo

Üye
Kardeş şimdi bu sertifikayı aldıktan sonra opdadan...geldi yükledim pcme napıcam ben onu beceremedim yaa:-(bi yardımcı olursan sevinirim
 
    Konu Sahibi
Kardeş şimdi bu sertifikayı aldıktan sonra opdadan...geldi yükledim pcme napıcam ben onu beceremedim yaa:-(bi yardımcı olursan sevinirim

Aşağıdakilerini sırası ile yaparsan sorun çözülür;

 

fordmuro

Üye
eline sağlık kardeşim mükemmelsin ben yaptım gayet net anlatmışsın
 


Çok teşekkür ederim benim e71 de işe yaradı sağol...
 
kardeş öncelikle emeğine sağlık..ben senin linkte verdiğin sign programını çalıştıramadım.ben de signsis var, onunla dediğin gibi 2 defa sertifikaladım ama programı yüklerken yine sertifika hatası veriyor.yardım edersen sevinirim
 
bu ne işe yarıyor, ya bide benim 71 in titreşimi çalışmıyo neden olabilir
 

salmans

Üye
oleyy bende denedim oldu..
 

drascom

Üye
çooook teşekkurler...
 

dqknx

Üye
yha hıc bişe anlamadım sertifıka nasıL alıoz :S
 

Adilx05

Üye
Çok Sağol ... Emeğine Sağlık...