Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar

OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
arkadaşlar şuraya dosyaları yukleyıp lınk atarmısınız lınkler sılınmıs :(
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Nokia E7-00 Nokia Belle Refresh - Vatron Edition

hazır... upload ediliyor...
 

karasahinemre

Üye
bana task maneger ı eklediğin o daily deki dosyayı gönderebilir misin
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Upload tamam. İyi kullanımlar...
 
ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler, cfw ve refresh'in birleşmesi iyi oldu...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
doctorrr

doctorrr

Üye
bu ne hız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859

karasahinemre

Üye
vatron mail adresin ya da face in var mı
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
eline sağlık abi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Eline sağlık güzel paylaşım..

Effekt yolu.Batarya Modu. Ram optmizasyonu Menüler arası geçiş hızı gibi modlamalarda yapilabilir. Test Edildi Sistemle Uyumlu..
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859

blackcemre

Üye
Nokia E7-00 (Nokia Belle Refresh - Vatron Edition)

Açılışta kayıt istemez.
Açılış animasyonu ve sesi değiştirilmiştir.
Dolby Headphone özelliği eklenmiştir.
Ekolayzer düzenlenebilir.
FM Radyo, ekran yana çevirildiğinde yan döner. (Landscape Mode)
FP1 klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.
RSS Feedler; Hürriyet, Chip, Cnn Türk, Fanatik ve Bigpara olarak düzenlenmiştir.
Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Tüm ses kodekleri Nokia 808'den alınmıştır.
Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.

10 adet'e kadar ev ekranı eklenebilir.

Menüdeki herşey yeniden isimlendirilebilir.
Listeleri yukarı veya aşağıya yavaş ya da hızlı hareket ettirin, liste sona dek kendisi durmadan ilerlesin.
Web ana sayfası google olarak ayarlanmıştır.
Nokia'nın değişik modellerinden 28 ve SGS 3'den 2 adet olmak üzere 30 zil sesi mevcuttur.
Sistem sesleri Windows 7 sesleriyle değiştirilmiştir.
10 adet wallpaper bulunmaktadır.
Colorizlt, Silent Film, DLNA, Nokia BigScreen eklenmiştir.
Text Clock, Türkçe olarak düzenlenmiştir.
Tarayıcı önbelleği E hafızasındadır.
Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube silinmiştir.

RomPacther eklenmiştir. Flash'tan sonra programı çalıştırın ve yamaları aktif edin. Daha sonra unsigned programları yükleyebilirsiniz.
Cihaz tamamen hack'li değildir. RomPatcher ile unsigned programları yükleyebilirsiniz.
Flash'tan önce E sürücüsünü biçimlendiriniz.
Sistemin stabilliğine dikkat edilmiştir. Keyifli kullanımlar...

İpucu: 10 ev ekranını; ekranı yan ve düz çevirdiğinizde akıcı kullanmak istiyorsanız, 6 ekranda
duvar kağıdı kullanın ama 7. den itibaren kullanmayın.



Ekran Görüntüleri:














Linkler:

Yazılım güncellendi. Linkler birazdan...



Kardeş E7 için böyle bir cfw yapabilir misin? Acil lazım!!:
http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/nokia-e7-belle-refresh-cfw-gelin-birlikte-yapalim-688752.html
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
aslankaplants

aslankaplants

Üye
kardeş hep orjinal takılıyorum ama cfw ye karar verirsem ilki bu olur.

- - - Eklendi - - -

çalışmaların için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kardeş hep orjinal takılıyorum ama cfw ye karar verirsem ilki bu olur.

- - - Eklendi - - -

çalışmaların için teşekkürler

Rica ederim kardeşim. Bende orjinalciyim zaten. Açıklamalara gözattıysan; Nokia'nın diğer yüksek modellerinde olupda kaldırdığı halde bize vermediklerini ekledim, eksiklerini gidermeye ve geliştirmeye çalıştım. Avkon dahi kullanmadım.
 


Üst Alt