mavik0rku
Üye
Nokia C7 Telefonum Sıvı Teması !!! :s
Arkdaslar malum yaz ayları ve ben her yaz 1 telefondan oluyorum gecen yaz nokia 6680 gitti Tatildeyken bu sende Yeni aldıgım hala ekran jelatini duran Nokia c7 Telefonum gitti olay şu;
Arkadasla antalyada gittim telefonda yanımdaydı havuza girecektim baktım su biraz soguk dedim murat beni suya yit hemen ısınıyım dedim beni suya yitti neyse böle cepte bi agırlık var elimi cebe bir attık hasss dedim 850 TL aldıgım telefon elimde hemen cıkardım sudan bataryayı söktüm direk telefoncu arkdas aradım 2 3 gün güneşte dursun kurusun dedim aynısını yaptım
sular cekildi telefondan bi deneyim dedm batary tattım actım ama ekran gelmedi velasırı kayseri memlekete döndüm telefoncuya gittim
telefoncu tmm yaptım dedii sadece kamera olmuyor dedi tmm dedim o kalsın dedim telde konusurken neyse sabah gittik size kötü haberim var dedi telefon acılıyor ama dedi hat taktıgımız da görünmüyor dedi ee nolacak dedik su anda bu hurda dedi eger tandıık biri varsa ona gösterin dedi tamam dedik teli aldık bi arkdasa daha götürdük su anda serviste telefon
- sıvı teması yedi en az 3 4 dk suda kaldı
- kamera olmuyor mus dendi
- hat takıldıgında hatsız görünüyormus
Not: Garantisi vs herseyi duruyor bi arkdas telefon kaskosu die bişey var diyordu bilginiz var mı ?
sizce bu telefon iflah olur mu daha taksitleri bitmedi dert ettigim o
Arkadasla antalyada gittim telefonda yanımdaydı havuza girecektim baktım su biraz soguk dedim murat beni suya yit hemen ısınıyım dedim beni suya yitti neyse böle cepte bi agırlık var elimi cebe bir attık hasss dedim 850 TL aldıgım telefon elimde hemen cıkardım sudan bataryayı söktüm direk telefoncu arkdas aradım 2 3 gün güneşte dursun kurusun dedim aynısını yaptım
sular cekildi telefondan bi deneyim dedm batary tattım actım ama ekran gelmedi velasırı kayseri memlekete döndüm telefoncuya gittim
telefoncu tmm yaptım dedii sadece kamera olmuyor dedi tmm dedim o kalsın dedim telde konusurken neyse sabah gittik size kötü haberim var dedi telefon acılıyor ama dedi hat taktıgımız da görünmüyor dedi ee nolacak dedik su anda bu hurda dedi eger tandıık biri varsa ona gösterin dedi tamam dedik teli aldık bi arkdasa daha götürdük su anda serviste telefon
- sıvı teması yedi en az 3 4 dk suda kaldı
- kamera olmuyor mus dendi
- hat takıldıgında hatsız görünüyormus
Not: Garantisi vs herseyi duruyor bi arkdas telefon kaskosu die bişey var diyordu bilginiz var mı ?
sizce bu telefon iflah olur mu daha taksitleri bitmedi dert ettigim o
Bence sende üzerine bir soğuk su iç derim. Kasko sanırım satış anında yapılan bişiy, sonradan yapılır mı pek bilgim yok
, ama öyle olsa idi herkes aynı yöntemi denerdi
. Sigorta şirketleri bizlerden çok daha uyanık inan, tanıdık birileri varsa onu bilemem,
...
