Nokia Asha 501 de MeeGo esintileri

Sponsorlu Bağlantılar

scorpion11

scorpion11

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Asha 501 de MeeGo esintileri
MeeGo 'nun kemikleri sızlamıştır.:bye:Bildiğimiz MeeGo olmuş bu.

[video=youtube;D6iMsePF0kk]http://www.youtube.com/watch?v=D6iMsePF0kk[/video]
 


ismail

ismail

Üye
Hoş bi cihaz gibi duruyo :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
meego ui sini javadan yazmışlar. görsel elementler aynı neredeyse.
 
dawid

dawid

Üye
demek oluyorki meego ekibi isten cikti ama bu hiyarlar isteseler bizim istedigimiz guncellemeyi yapabilirler
:off:
 
4un6si

4un6si

Üye
buna başka işletim sistemi kurulabilir miyiz acaba ?
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
enterneoll

enterneoll

Üye
ah meego ah wp'den kat kat iyi olurdu çok sevmiştim arayüzünü :(
 
dawid

dawid

Üye


ya isteseler 1 hafta bile sürmez dawid. uğraşmıyor adamlar.
ben windowstada nokianin batacagini dusunuyorum cinku mikrosoft kilitleri asla acmiyacak aslinda nokia meego ya eli mahkum mikrosoft tan aradigini bulamayinca bakalim napicak ya meegoya donucek yda digerkeri gibi androide teslim olucak yakinda gorucez
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
ben windowstada nokianin batacagini dusunuyorum cinku mikrosoft kilitleri asla acmiyacak aslinda nokia meego ya eli mahkum mikrosoft tan aradigini bulamayinca bakalim napicak ya meegoya donucek yda digerkeri gibi androide teslim olucak yakinda gorucez

nokia nin bu saatten sonra megoo ile devam etmesi biraz zor olur çünkü megoo yu samsung tizen adi altında geliştiriyor
 
4un6si

4un6si

Üye
:s :s
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
ben windowstada nokianin batacagini dusunuyorum cinku mikrosoft kilitleri asla acmiyacak aslinda nokia meego ya eli mahkum mikrosoft tan aradigini bulamayinca bakalim napicak ya meegoya donucek yda digerkeri gibi androide teslim olucak yakinda gorucez

yakinda microsoft nokia'yi satin alir. microsoft bu anlasmalari bosuna yapmiyor. microsoft hangi sirketle anlasmaya girse ya o sirketi satin aliyor yada belli bir yuzdesini satin aliyor. dell, yahoo(bing'i gelistirdikten sonra satti), skype... sirada nokia var. gerci alsin nokia'yi bu sekilde devam edecegine microsoftla tekrar rekabete girecektir muhtemelen.
 
pRime.

pRime.

Üye

gerci alsin nokia'yi bu sekilde devam edecegine microsoftla tekrar rekabete girecektir muhtemelen.
almadan önce rekabete giremezken aldıktan sonra ne değişecek?

arkadaşlar şunu anlamanız lazım. microsoft'un mobil dünyada pc dünyasındaki gibi ayrıcalıkları yok. microsoft geçmişte rekabet yokken tüm bilgisayar şirketlerine kendini kabul ettirdi ancak bunu mobil dünyada yapamaz. rekabet çok güçlü en basitinden. sen bunu aşırı derecede basit bir işletim sistemiyle yapamazsın. gerçi bunun tek bir nedeni yok. nokia'nın şu anda devrim niteliğinde donanımlar kullanıp 2011 başlarındaki hakimiyetinin 10'da birine niye ulaşamıyor sanıyorsunuz?
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
serdar mantigin degismesi lazim nokia'da ki halen degisen birsey yok, bence bu sekilde devam ederse olmayacakta. gunden gune eriyor dedigin gibi devrim niteliginde teknolojilerle bile bir cozum bulamadiysa mantigi degistirmesi gerekli.

wp bencede basit ama suan oyle, eger ki microsoft nokia'yi alirsa kim bilir ne ozellikler ekler.

n9'u hepimize bu sekilde kullndirdigi icin benim gozumde nokia bitti, bugune kadar gunden gune erimesine uzulsemde artik uzulmuyorum. tum umudum jolla'da. umarim malzeme kalitesi nokia kadar iyi olur.

son bisey daha var, microsoft birkac ay once nokia ile satin alim gorusmelerine baslamis ama birkac yuz milyon dolara anlasamamislar. kisaca direkten donulmus bile (google'da biraz asatirsan bulursun).
 
SouLW3

SouLW3

Üye
çok şükür satacam telefon kurtuluyorum lanet olası meego dan n9 dan !
 
pRime.

pRime.

Üye
çok şükür!!!11
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
:D ilahi Serdar :)
 
pRime.

pRime.

Üye
nalet olsun bu hayata nalet olsun bu meegoya ben de bırakıyorum ya!!
 


Üst Alt