serdar mantigin degismesi lazim nokia'da ki halen degisen birsey yok, bence bu sekilde devam ederse olmayacakta. gunden gune eriyor dedigin gibi devrim niteliginde teknolojilerle bile bir cozum bulamadiysa mantigi degistirmesi gerekli.
wp bencede basit ama suan oyle, eger ki microsoft nokia'yi alirsa kim bilir ne ozellikler ekler.
n9'u hepimize bu sekilde kullndirdigi icin benim gozumde nokia bitti, bugune kadar gunden gune erimesine uzulsemde artik uzulmuyorum. tum umudum jolla'da. umarim malzeme kalitesi nokia kadar iyi olur.
son bisey daha var, microsoft birkac ay once nokia ile satin alim gorusmelerine baslamis ama birkac yuz milyon dolara anlasamamislar. kisaca direkten donulmus bile (google'da biraz asatirsan bulursun).