Nokia, Apple ve Samsung'a kafa tutuyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Symbianize

Symbianize

Üye
Ya su wp yi bi kullanamadim arayuzu resimlerde cok sade gozukuyo cok merak ediyorum
 
phasan

phasan

Üye
İphone kullanan bence baska telefon kullanamaz
 
acuxx

acuxx

Üye
digerleri telefon, o ise lumia
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
:cnfsd:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
nokia nın geri dönüşü :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye
nokia'nın işi zor ama yinede eski itibarını kazanabilir fakat ben ne olursa olsun nokia'dan çok soğudum bir telefona en fazla 2 yıl destek veriyor buda çok az bir zaman bence :oke: apple'a baksanıza :)

- - - Eklendi - - -


wp8 olduğu için :( daha gelişememiş bir sistem ve pek tercih edilmiyor
 
Uruloki

Uruloki

Üye

Abicim yanlis yapiyor misal cihazi iphone cikmadan xikarmasi lazimdi bir lere ordan kaybetti sonra wp8 dedigin nedir ki su an amerikada var tum dunyada tam manasiyla yok ee normal kullanici alisacak filan yani bunlari da dusunmek lazim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia nın eski itibarını geri alması belki 1-2 seneyi bulur ama inanın ayakları yere çok sağlam basar bu sefer.çünkü işin içinde microsoft var,vede wp8 duyduğumuz,takip ettiğimiz kadarı ile gayet başarılı bir işletim sistemi oldu vede nokia ile çok güzel bütünleştiler.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Nokia nın eski itibarını geri alması belki 1-2 seneyi bulur ama inanın ayakları yere çok sağlam basar bu sefer.çünkü işin içinde microsoft var,vede wp8 duyduğumuz,takip ettiğimiz kadarı ile gayet başarılı bir işletim sistemi oldu vede nokia ile çok güzel bütünleştiler.

Valla elop oldukca basta nokia biraz zor toparlar adamlar liderligi bile samsung a birakti ki nokiabin esas isi telefon cok fazla darbe yedi bence
 
msy2017

msy2017

Üye
nokia'nın işi zor ama yinede eski itibarını kazanabilir fakat ben ne olursa olsun nokia'dan çok soğudum bir telefona en fazla 2 yıl destek veriyor buda çok az bir zaman bence :oke: apple'a baksanıza :)

- - - Eklendi - - -



wp8 olduğu için :( daha gelişememiş bir sistem ve pek tercih edilmiyor

android de bir zamanlar öyle değil miydi?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
yaw diyom ki şöle telefon işinden anlayan birini seçsekte elop'u tahtından indirsek :D walla Nokia ile alakalı her konuda bir arkadaş ''elop'un suçu '' falan diyor asla kızmıyorum bunaa yanlış anlamayın ama harbi harbi adamdan nefret etmeye başladım aramızdan birini seçip elop'un yerine çıkaralım pis elop :'( / şaka bi yana, elop inşallah symbian'da yaptığı hatayı WP-WP8'de yapmaz, hani fanlık demeyin buna ama Allah sizi inandırsın şu elimdeki E7'mi satmaya inanın kıyamaıyorum yaaa :( ve Nokia ile ilgili her zarar haber her olumsuz haberde içim parçalanıyor cidden, sorumlusu kimdir bilemem, ama şahsi düşüncem ise kim ne derse desin '''Zamanında ilk mobil telefonlar yani cep telefonları bi kaç marka ile yayılmaya başladı Nokia iyi atıldı piyasaya ve geçtiğimiz yıllara kadar alacağı parayı aldı bu devran hep böyle sürecek sandı piyasayı ben alt-üst edeceğim zannetti''' düşüncem bu ama öyle olmadı, belki elop getirdi buralara kadar, bilemem ama Nokia bir marka olarak bunları haketmiyordu, Tek düşüncem ise şu andan itibaren, symbian'a yapılanın WP platformuna yapılmaması, ve ios-android gibi WP8'inde Nokia ile itibar görmesini düşlüyorum, bazı paylaşımlarda ilerleyen zamanlarda 4 çekirdekli WP8 lumia'lar çıkacak deniyor, içim pırpır ediyor umarım hayaller gerçek olur.
(yanlış anlaşılmış isem kafa karışıklığına neden olmuş isem kusuruma bakmayın)

- - - Eklendi - - -

:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt