Nokia, Apple ve Samsung'a kafa tutuyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


O dogru fakat microsoft coktan koseye atti nokiayayi bariz reklam yüzü 8x nokia meego dan vazgecmeyecekti

Meego ile alakasi yok. Zaten lumia920 deli gibi satacak bu belli. Ayrica 8x ozellikleri itibariyla da lumia920ye rakip olacak bi cihaz degil. Olsa olsa lumia820nin rakibi olur. Keske htc lumia920den daha iyi bir cihaz cikarsaydi da simdi butun konular 8x olsaydi ama malesef htc wp platformunu forse edecek kapasiteye sahip olmadigini gosterdi.
 
Uruloki

Uruloki

Üye


Meego ile alakasi yok. Zaten lumia920 deli gibi satacak bu belli. Ayrica 8x ozellikleri itibariyla da lumia920ye rakip olacak bi cihaz degil. Olsa olsa lumia820nin rakibi olur. Keske htc lumia920den daha iyi bir cihaz cikarsaydi da simdi butun konular 8x olsaydi ama malesef htc wp platformunu forse edecek kapasiteye sahip olmadigini gosterdi.

Acaba nesi iyi 920nin donanim zaten ayni gake kamerasi mi diyeceksin daha nasil sonuc verdigi belli olmayan ekrani mi diyeceksin bariz nokia fani oldugun belli nokia yayi anca meego kurtarirdi simdi kurtulusu yok aha yazıyorum 920 900 kadar satacak goreceksiniz o cikana kadar neler cikacak neyse devam etmicem
 

tolunay378

Üye
herkes wp gelişince neden almayalım diyor ama bu wp'yı de alalım ki geliştirsinler telefon satılmazsa o da geliştirilmez
 
Uruloki

Uruloki

Üye
herkes wp gelişince neden almayalım diyor ama bu wp'yı de alalım ki geliştirsinler telefon satılmazsa o da geliştirilmez

İyide ios dan bile kapali bir sistemken niye alayim acikcasi hic bir sistem kalmaz ve ya cok cok ileri seviyeye tasinirsa gidip alirim wp li bir telefon
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Acaba nesi iyi 920nin donanim zaten ayni gake kamerasi mi diyeceksin daha nasil sonuc verdigi belli olmayan ekrani mi diyeceksin bariz nokia fani oldugun belli nokia yayi anca meego kurtarirdi simdi kurtulusu yok aha yazıyorum 920 900 kadar satacak goreceksiniz o cikana kadar neler cikacak neyse devam etmicem
Bunun fanlikla alakasi yok tercih meselesidir mesela ben sana android fanisin diyor muyum halbuki ileri derecede fansin androidden baska hicbir sistemi varsaymiyorsun. Sana gore kamerasi fakedir ekranini begenmezsin ben de begenirim. Adamlar calismis ve ortaya yeni biseyler koymus.Sen acik kaynak kullanmak istersin risklerini de goze alirsin kimisi de ios ve wp gibi kapali kullanir ici rahat bir sekilde rahat rahat acaba marketten telefonuma virus bulasirmi,kisisel bilgilerimi kopyalayip servis edr mi diye dusunmeden rahat eder. Siz burada nokianin kurtulusu yok hikayesi anlatarak zaman gecirirken nokia yilin 8 ayinda gecen yil sattigi kadar akilli telefon satisi gerceklestirdi. Bilmem anlatabildim mi. Birilerine fan damgasi yapistirirken biraz dusunmek lazim.:hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
"siz dinlenip enerji toplarken telefonunuzda enerji depoluyor" kısmına koptum :kop: Kabloyla da şarj ederken aynı duyguları yaşıyoruz :ehe Ama iyi özellik :oke:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
"siz dinlenip enerji toplarken telefonunuzda enerji depoluyor" kısmına koptum :kop: Kabloyla da şarj ederken aynı duyguları yaşıyoruz :ehe Ama iyi özellik :oke:

bunun farkini şoyle aciklayayim nokia populer ve buyuk zincir olan cafe restoran gibi şirketlerle anlaşti ve anlaşmaya da devam ediyor. Gittiginiz bir cafede masanizdaki fatboyun ustune telefonunuzu koyup şarz edebileceksiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
61semih

61semih

Üye
sayılan bütün özellikler daha önce farklı markaların telefonlarında mevcut.
hiçbir anlam veremedim.
internetsiz gps ve navigasyon bile heycanlandırdığına göre diğer maddeleri nokia ya özgü sanmak şaşırtıcı olmadı benim için.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bunlari anlamaya calismaktan vazgectim ben cok karisik son donemde. bi noki microsoft kardes gibi cikiyo sonra htc ovuluyo aypon sacma bi model sunuyo samsunga laf yok zaten orta tusu hala fiziksel ilginc bi tercih. benim tek beklentim blackbery 10 artik
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sayılan bütün özellikler daha önce farklı markaların telefonlarında mevcut.
hiçbir anlam veremedim.
internetsiz gps ve navigasyon bile heycanlandırdığına göre diğer maddeleri nokia ya özgü sanmak şaşırtıcı olmadı benim için.

mesela hangi ozellikler farkli markalarin telefonlarinda mevcut. Offline gps,pureview goruntuleme,puremotion hd+ ekran teknolojosi hangi markanin telefonunda vardi. Evet offline gps navigasyon iphone'da var ama fiyati 60$
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
sayılan bütün özellikler daha önce farklı markaların telefonlarında mevcut.
hiçbir anlam veremedim.
internetsiz gps ve navigasyon bile heycanlandırdığına göre diğer maddeleri nokia ya özgü sanmak şaşırtıcı olmadı benim için.
Sen bidaha 920 nin özelliklerini incele bence,daha önce hangi markalarda varmış bizede yaz,bizde öğrenmiş olalım
 
avcitalip

avcitalip

Üye


mesela hangi ozellikler farkli markalarin telefonlarinda mevcut. Offline gps,pureview goruntuleme,puremotion hd+ ekran teknolojosi hangi markanin telefonunda vardi. Evet offline gps navigasyon iphone'da var ama fiyati 60$

offline gps s3'te de var,hd ekran dersen 720p ekran var belki pureview teknolojisi yok ama bizimkisi akıllı telefon kamerafon değil wp nin ne gibi avantajları var ? daha gelişememiş bile
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


offline gps s3'te de var,hd ekran dersen 720p ekran var belki pureview teknolojisi yok ama bizimkisi akıllı telefon kamerafon değil wp nin ne gibi avantajları var ? daha gelişememiş bile

hd ekrandan bahsetmiyoruz talip puremotion hd+ adindaki bir teknolojiden bahsediyoruz. Eldivenle tirnakla bile kapasitif dokunmatigin cok cok hassas calişmasindan bahsediyoruz. Direk guneş işigi altinda bile ekranin normal işktaymiş gibi net gorunmesinden bahsediyoruz. Ama anliyorum ki bunlarin o kadar konusu acilip anlatilmasina ragmen cogu arkadaşimiz bilmiyor ve bilmeden kotulemeye calişiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
avcitalip

avcitalip

Üye


hd ekrandan bahsetmiyoruz talip puremotion hd+ adindaki bir teknolojiden bahsediyoruz. Eldivenle tirnakla bile kapasitif dokunmatigin cok cok hassas calişmasindan bahsediyoruz. Direk guneş işigi altinda bile ekranin normal işktaymiş gibi net gorunmesinden bahsediyoruz. Ama anliyorum ki bunlarin o kadar konusu acilip anlatilmasina ragmen cogu arkadaşimiz bilmiyor ve bilmeden kotulemeye calişiyor.

ben o şekilde olduğunu bilmiyordum :)

tamam telefon iyi güzelde windows phone kullanıyor olması ve wp nin daha gelişmemesi beni caydırıyor
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici


ben o şekilde olduğunu bilmiyordum :)

tamam telefon iyi güzelde windows phone kullanıyor olması ve wp nin daha gelişmemesi beni caydırıyor

İşte sıkıntı orda ya zaten. Bilmeyenler kötülüyor. Meraklı olmayan "aa hd ekran hepsinde var" diyip geçiyor. Sonra da telefonu eline bile almadan yaa ekranları aynı zaten diyorlar. TFT ekranla CBD ekranı karşılaştırıp "TFT daha parlak" diyebilenler bile var :D Merak edip araştıranlar bunları görünce gülüyor, sonra da bu kadar çabuk yargılayan insanları görünce üzülüyor. Birazcık araştırmak, bakmak, kullanmak sonra yorumlamak gerekir diye düşünüyorum.
 
haltie

haltie

Üye
Güneş ışığı altında ekranı görmek güzel bir şey ama ekranı tırnak la eldivenle kullanmak dezavantaj bence sadece el yada vücut ısısı sıcaklığına tepki vermesi daha iyi olur, 5800 da tırnakla eldivenle kullaniliyordu :)


Wp8 insaalah ios gibi android gibi çok başarılı olur bizde memnun kalırız zaten bu olmazsa nokia iflas bayrağını ceker özellik olarak bir kaç ekleme fark var bunun yanında gerçekten market çok önemli uygulama çok önemli

Insanlardan 1500 2000 lira arası para alacaksın ve onlara market zamanla gelişecek mi diyeceksin

Herkes oyun için yada gereksiz uygulamalar için almıyor ben bile 2 3 oyun oynarim çoğu zaman aklıma gelmez ama bunun olması gerek rakipler almış başını gitmiş

N9 gibi içinde bir tane sağlam oyunla gelse bile olur onda need for speed vardı.


Telefon çok heyecan yaratti tasarımı çok güzel erkan olayı çok güzel, sarj olayı çok orjinal merak ediyoruz umarim kafa tutan bir telefon ve sürekli gelişen bir sistem olur.
 
avcitalip

avcitalip

Üye


İşte sıkıntı orda ya zaten. Bilmeyenler kötülüyor. Meraklı olmayan "aa hd ekran hepsinde var" diyip geçiyor. Sonra da telefonu eline bile almadan yaa ekranları aynı zaten diyorlar. TFT ekranla CBD ekranı karşılaştırıp "TFT daha parlak" diyebilenler bile var :D Merak edip araştıranlar bunları görünce gülüyor, sonra da bu kadar çabuk yargılayan insanları görünce üzülüyor. Birazcık araştırmak, bakmak, kullanmak sonra yorumlamak gerekir diye düşünüyorum.

cihaz güzel ama wp8 işte
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Güneş ışığı altında ekranı görmek güzel bir şey ama ekranı tırnak la eldivenle kullanmak dezavantaj bence sadece el yada vücut ısısı sıcaklığına tepki vermesi daha iyi olur, 5800 da tırnakla eldivenle kullaniliyordu :)


Wp8 insaalah ios gibi android gibi çok başarılı olur bizde memnun kalırız zaten bu olmazsa nokia iflas bayrağını ceker özellik olarak bir kaç ekleme fark var bunun yanında gerçekten market çok önemli uygulama çok önemli

Insanlardan 1500 2000 lira arası para alacaksın ve onlara market zamanla gelişecek mi diyeceksin

Herkes oyun için yada gereksiz uygulamalar için almıyor ben bile 2 3 oyun oynarim çoğu zaman aklıma gelmez ama bunun olması gerek rakipler almış başını gitmiş

N9 gibi içinde bir tane sağlam oyunla gelse bile olur onda need for speed vardı.


Telefon çok heyecan yaratti tasarımı çok güzel erkan olayı çok güzel, sarj olayı çok orjinal merak ediyoruz umarim kafa tutan bir telefon ve sürekli gelişen bir sistem olur.

meego gibi bir tek oyunla gelmesi soz konusu degil zira zaten şu anda bir cok kaliteli oyun firmasinin oyunlari mevcut. Mesela tanitimlardaki telefonlara dikkat ettiyseniz asphalt7 yukluydu.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


cihaz güzel ama wp8 işte

olay burada zaten sistemi tanimamak ve alişkin olmamaktan cekinceler oluşuyor. Ama bir iki aya cihazlar gelir gorunce fikirleriniz degişir. Ben nokia lumia900 kullaniyorum ayrica ikinci hatla da iphone kullaniyorum. Daha once samsung ve htc nin androidli ve htcnin wm'li telefonlarini da kullandim. Ama boyle bir rahatlik gormedim hicbirinde. Şu anda cok mecbur kalmadikca iphone'u alo demek icin kullaniyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt