papakudioflu
Emekli Yönetici
Fiyati en az 1300 tl olur
1300 olursa bir tane de eşime hediye alirim

Fiyati en az 1300 tl olur

Fiyati en az 1300 tl olur
Tr de nokia 1300 tl ye satmaz isteyen 808 in fiyatina baksin en az 1800 tl olur
Katiliyorum kardesimİphone kullanan bence baska telefon kullanamaz

digerleri telefon, o ise lumia
Fiyati en az 1300 tl olur
1300 olursa bir tane de eşime hediye alirim![]()

Ya su wp yi bi kullanamadim arayuzu resimlerde cok sade gozukuyo cok merak ediyorum

apple'a baksanıza 
daha gelişememiş bir sistem ve pek tercih edilmiyorNokia nın eski itibarını geri alması belki 1-2 seneyi bulur ama inanın ayakları yere çok sağlam basar bu sefer.çünkü işin içinde microsoft var,vede wp8 duyduğumuz,takip ettiğimiz kadarı ile gayet başarılı bir işletim sistemi oldu vede nokia ile çok güzel bütünleştiler.
nokia'nın işi zor ama yinede eski itibarını kazanabilir fakat ben ne olursa olsun nokia'dan çok soğudum bir telefona en fazla 2 yıl destek veriyor buda çok az bir zaman benceapple'a baksanıza
- - - Eklendi - - -
wp8 olduğu içindaha gelişememiş bir sistem ve pek tercih edilmiyor
walla Nokia ile alakalı her konuda bir arkadaş ''elop'un suçu '' falan diyor asla kızmıyorum bunaa yanlış anlamayın ama harbi harbi adamdan nefret etmeye başladım aramızdan birini seçip elop'un yerine çıkaralım pis elop
/ şaka bi yana, elop inşallah symbian'da yaptığı hatayı WP-WP8'de yapmaz, hani fanlık demeyin buna ama Allah sizi inandırsın şu elimdeki E7'mi satmaya inanın kıyamaıyorum yaaa
ve Nokia ile ilgili her zarar haber her olumsuz haberde içim parçalanıyor cidden, sorumlusu kimdir bilemem, ama şahsi düşüncem ise kim ne derse desin '''Zamanında ilk mobil telefonlar yani cep telefonları bi kaç marka ile yayılmaya başladı Nokia iyi atıldı piyasaya ve geçtiğimiz yıllara kadar alacağı parayı aldı bu devran hep böyle sürecek sandı piyasayı ben alt-üst edeceğim zannetti''' düşüncem bu ama öyle olmadı, belki elop getirdi buralara kadar, bilemem ama Nokia bir marka olarak bunları haketmiyordu, Tek düşüncem ise şu andan itibaren, symbian'a yapılanın WP platformuna yapılmaması, ve ios-android gibi WP8'inde Nokia ile itibar görmesini düşlüyorum, bazı paylaşımlarda ilerleyen zamanlarda 4 çekirdekli WP8 lumia'lar çıkacak deniyor, içim pırpır ediyor umarım hayaller gerçek olur.
