Bende elop a çok kızıyordum(bir çoğumuz gibi)ama Lumia 800-900 ve wp8 li lumia 820 ve 920 yi gördükten sonra bu işin symbian ile gidemeyeceğini anlayıp günü kurtarmak yerine uzun ve daha zor ama kalıcı bir planı mı uygulamaya soktu diyorum.Ne dersiniz

Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum
android de bir zamanlar öyle değil miydi?
eskiden android çok gelişmiş değildi biz symbian kullanıyorduk 
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum
Valla derdiniz stabillikse onun kat kat üstü meego da var birazda zorlasa marketide gelisirdi ne diye bırakıldı o acaba yani süper bir sistem bırakıldı elop truva atindan başka bir şey değil
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum
sana katılmamak mümkün değil.
Orta seviye bir android cihaz kullanırsanız bellenin ne kadar rahat ve stabil olduğunu anlarsınız. Ios kullanınca da belle nin daha gelişime ihtiyacı olduğunu anlarsınız. Wp ise bunlardan kendisini ayıran bambaşka bir sistem ve bir süre sonra birçok Windows 7 ve 8 kullanıcısı Wp8li mobil cihazları tercih edecektir diye düşünüyorum. Nokia ve Microsoft un şuan tek yapması gereken bir kampanya başlatmak ve uygulama-oyun konusunda geliştiricileri teşvik etmek olmalı.
Orta seviye bir android cihaz kullanırsanız bellenin ne kadar rahat ve stabil olduğunu anlarsınız. Ios kullanınca da belle nin daha gelişime ihtiyacı olduğunu anlarsınız. Wp ise bunlardan kendisini ayıran bambaşka bir sistem ve bir süre sonra birçok Windows 7 ve 8 kullanıcısı Wp8li mobil cihazları tercih edecektir diye düşünüyorum. Nokia ve Microsoft un şuan tek yapması gereken bir kampanya başlatmak ve uygulama-oyun konusunda geliştiricileri teşvik etmek olmalı.
İnanın Wp8 bizlere istediğimiz herşeyi en konforlu şekilde sunacaktır,hatta ios dan bile daha kaliteli bir şekilde.ama bunu bizim hemen hissetmemiz mükün değil taki market yeterli seviye ye ulaşıncaya.zaten wp8 in tek sorunu market gözüküyor.
Sistemin stabilliği neye yarar ? Donmaları mı engeller Wp'de donma diye bir şey yok.Tepki verme süresi mi Wp çok daha başarılı.İnternet tarayıcısı mı Wp8 için konuşmaya bile gerek yok.E o zaman stabilite neye yarar ? O zaman tek derdiniz marketse daha iyi IOS tek derdiniz özgürlükse daha iyi MeeGo var neden Android ?
Elop un yerine aday mı olsam acaba![]()
sen bile daha düzgün yaparsın Elop'un işini 
Ya bende çok kızıyordum ona ama şu Lumia serisinden sonra Elop ilecek adam diyesim geliyor
sen bile daha düzgün yaparsın Elop'un işini
![]()

Ya bende çok kızıyordum ona ama şu Lumia serisinden sonra Elop ilecek adam diyesim geliyor![]()


Su an cok guluyorum cunku microsoft wp8in yuzunu htc 8x yapacakmis nokiayayi koseye attilar bile biraz zor kafa tutar artik

