Nokia, Apple ve Samsung'a kafa tutuyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bende elop a çok kızıyordum(bir çoğumuz gibi)ama Lumia 800-900 ve wp8 li lumia 820 ve 920 yi gördükten sonra bu işin symbian ile gidemeyeceğini anlayıp günü kurtarmak yerine uzun ve daha zor ama kalıcı bir planı mı uygulamaya soktu diyorum.Ne dersiniz
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bende elop a çok kızıyordum(bir çoğumuz gibi)ama Lumia 800-900 ve wp8 li lumia 820 ve 920 yi gördükten sonra bu işin symbian ile gidemeyeceğini anlayıp günü kurtarmak yerine uzun ve daha zor ama kalıcı bir planı mı uygulamaya soktu diyorum.Ne dersiniz

Kesinlikle doğru olabilir, neden dersen bende bu yorumunu okuduktan sonra düşündüm de mesela (şimdi farklı bi işletim sisteminin ismini yazıpta konuyu başka taraflara çekilmesine neden olmak istemem) örnek olarak Android işletim sistemli bi cihaz tanıtıyorlar 1GB ram diyor 1.5Ghz hız diyorlar vb sistem özelliklerini tanıyorlarla, hani düşününce acaba Ellop veyahut her kim ise, Symbian'da bu özellikleri bir araya getiremeyeceğini mi düşündü de değişikliğe gitti??? Aklıma bu takıldı, ama karar verilmiş değişim olmuş WP ile yoluna devam edecek toparlanması zaman alacaktır ama, inşallah eski günlerine döner ve elini kolunu milleti heveslendirdiği cihazlardaki sistemlerin üzerinden(symbian-meego) çekmez, çünkü işletim sistemlerimiz için desteğe ihtiyacımız var :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum

ahanda buna sonuna kadar katılıyorum, biraz geleceği düşünüp ona göre adım atmış olsaydı, şimdi WP'lu cihazlar kullanıyor dahi olabilirdik yani :/
 
serinaga

serinaga

Üye
Zararın neresinden dönersen kar . Anlaşılan o ki yakın gelecekteki telefonlar ile uçları yaşayacağız. Lumia 920 bunun en belirgin örneği gibi görünüyor. Samsung S3 iyi bir yankı uyandırmıştı, iphone 5 merakla beklendi ama Lumia 920 çıktığında gerçekten bu özellikleri ve daha fazlasını taşırsa ötekilerin pabucu dama atılır ...
 
avcitalip

avcitalip

Üye
android de bir zamanlar öyle değil miydi?

Öyleydi, fakat suanda lider tamam ileride wp daha iyi olabilir ama ben zamanın en iyisi olan android i seçtim, wpli telefon almak daha anne karnında gelişmemiş bir çocuğu almaya benziyor büyüyünce alırız o ayrı bişey :oke: eskiden android çok gelişmiş değildi biz symbian kullanıyorduk :oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum

Valla derdiniz stabillikse onun kat kat üstü meego da var birazda zorlasa marketide gelisirdi ne diye bırakıldı o acaba yani süper bir sistem bırakıldı elop truva atindan başka bir şey değil
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Meego yu bırakıp wp ye yönelmeleri bence tamamen stratejik,çünkü meego ile googlenin androidini ve apple nin ios unu geçemeyeceğini anladılar bence,herkesin aşina olduğu windowsa yöneldiler,iyide yaptılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Valla derdiniz stabillikse onun kat kat üstü meego da var birazda zorlasa marketide gelisirdi ne diye bırakıldı o acaba yani süper bir sistem bırakıldı elop truva atindan başka bir şey değil

Sistemin stabilliği neye yarar ? Donmaları mı engeller Wp'de donma diye bir şey yok.Tepki verme süresi mi Wp çok daha başarılı.İnternet tarayıcısı mı Wp8 için konuşmaya bile gerek yok.E o zaman stabilite neye yarar ? O zaman tek derdiniz marketse daha iyi IOS tek derdiniz özgürlükse daha iyi MeeGo var neden Android ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Symbian aynı solucan gibi ,nekadar uzasada bir yılanın boyuna asla ulaşamaz.bakınız belle gayet güzel oldu ama hala stabil olamadı bu kodlarla anca bukadar demekki.ben bu lumia 920 yi gördükten sonra keşke 2-3 sene önce symbianı bırakıp wp ye geçilseydi diyorum

Orta seviye bir android cihaz kullanırsanız bellenin ne kadar rahat ve stabil olduğunu anlarsınız. Ios kullanınca da belle nin daha gelişime ihtiyacı olduğunu anlarsınız. Wp ise bunlardan kendisini ayıran bambaşka bir sistem ve bir süre sonra birçok Windows 7 ve 8 kullanıcısı Wp8li mobil cihazları tercih edecektir diye düşünüyorum. Nokia ve Microsoft un şuan tek yapması gereken bir kampanya başlatmak ve uygulama-oyun konusunda geliştiricileri teşvik etmek olmalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Esendağlı

Esendağlı

Üye


Orta seviye bir android cihaz kullanırsanız bellenin ne kadar rahat ve stabil olduğunu anlarsınız. Ios kullanınca da belle nin daha gelişime ihtiyacı olduğunu anlarsınız. Wp ise bunlardan kendisini ayıran bambaşka bir sistem ve bir süre sonra birçok Windows 7 ve 8 kullanıcısı Wp8li mobil cihazları tercih edecektir diye düşünüyorum. Nokia ve Microsoft un şuan tek yapması gereken bir kampanya başlatmak ve uygulama-oyun konusunda geliştiricileri teşvik etmek olmalı.
sana katılmamak mümkün değil.
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Orta seviye bir android cihaz kullanırsanız bellenin ne kadar rahat ve stabil olduğunu anlarsınız. Ios kullanınca da belle nin daha gelişime ihtiyacı olduğunu anlarsınız. Wp ise bunlardan kendisini ayıran bambaşka bir sistem ve bir süre sonra birçok Windows 7 ve 8 kullanıcısı Wp8li mobil cihazları tercih edecektir diye düşünüyorum. Nokia ve Microsoft un şuan tek yapması gereken bir kampanya başlatmak ve uygulama-oyun konusunda geliştiricileri teşvik etmek olmalı.

kesinlikle,gelişince wp li telefon neden almayalım ki ?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye


Sistemin stabilliği neye yarar ? Donmaları mı engeller Wp'de donma diye bir şey yok.Tepki verme süresi mi Wp çok daha başarılı.İnternet tarayıcısı mı Wp8 için konuşmaya bile gerek yok.E o zaman stabilite neye yarar ? O zaman tek derdiniz marketse daha iyi IOS tek derdiniz özgürlükse daha iyi MeeGo var neden Android ?
İnanın Wp8 bizlere istediğimiz herşeyi en konforlu şekilde sunacaktır,hatta ios dan bile daha kaliteli bir şekilde.ama bunu bizim hemen hissetmemiz mükün değil taki market yeterli seviye ye ulaşıncaya.zaten wp8 in tek sorunu market gözüküyor.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Elop un yerine aday mı olsam acaba :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir market karmaşasidir gidiyor. Arkadaşlar uygulama olarak sıkıntı yok oyun olarak olabilir ki ben oyunlar ilgi alanimda olmadigi icin şu anda marketten gayet memnunum. Fakat hala daha oyunla ilgilenmem diyen insanlara bile telefon onerisinde bulunulurken wpnin marketi kotuleniyor. Heralde başka tutar dal olmadigi icindir:D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Su an cok guluyorum cunku microsoft wp8in yuzunu htc 8x yapacakmis nokiayayi koseye attilar bile biraz zor kafa tutar artik
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt