nokia 808 pureview= nokia carla? v112 nokia browser 8.2?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
nokia 808 pureview= nokia carla? v112 nokia browser 8.2?
Bi bakın beyler :)

 


^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
HTML 5 Desteğide var.Adam akıllı bir tarayıcı yapıldı sonunda.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
carla da olabilirmişde merak ettiğim otomatik sığdırma özelliği var mı :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
denizhan onu bilmiyorumda az önce senin konunda gördügün gercekse vay halimize
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
burada
Nokia Belle Feature Pack 1 görünüyor
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
NOKİA'dan bekleyeceğim en son,en zor ,en imkansız birşey..(hemde symbian):vur

html5 destegi oldugu biliniyordu zaten cokta önemli degil arkadaslar nokia n9 için adobe flash sertifikası almış firefoxla magazaya geliyormus bu ne demek dalga mı geciyorlar symbiancılarla yoksa bizedegelirmi acaba
 
cyber

cyber

Üye
biizdee isteriz
 
cardanadam

cardanadam

Üye
arkadaşlar bu nokia symbiana 2016 ya kadar destek vereceğini söylemedimi yoksa symbian^3 ler için ismini belle olarak belirleyip alt symbianlar (s3 ve s5) ların sonumu gelecek
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
_ardaa

_ardaa

Üye
web browsing of real web pages

böyle bir ibare var 808'in resmi sayfasında.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lanet olsun içimdeki nokia sevgisine yauw bi kerede çık herseyi adam akıllı açık açık anlat dogru dürüst bilgi ver yaaa
 
hakan_710

hakan_710

Üye
carla'nın farklı bi sürümünün 112.010.0905 olark geçtiği resmi olmayan bazı haberler var. ilk mesajdaki sürüm 112.010.0903 carla olma ihtimali var demekki carla arayüzünde büyük bi değişiklik olmayabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
_ardaa

_ardaa

Üye
RDA'da 808 cihazını test etmek istedim eklenmiş ama 3 cihaz var 3üde dolu 2 buçuk saat sonra boşalacak o zaman test ederim ayrıntıları yazarım tarayıcıyı falan.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
RDA'da 808 cihazını test etmek istedim eklenmiş ama 3 cihaz var 3üde dolu 2 buçuk saat sonra boşalacak o zaman test ederim ayrıntıları yazarım tarayıcıyı falan.
3 saat reserve etmişler demek ki. neyse bi de ben bakayım ordan var mı bi değişiklik, hack falan ypalım bakalım sorunsuz şekilde hackleniyo mu? :D
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Rezervasyon en erken bu gece 2.30'a veriyor o kadar bekleyemem ben yarın 11.30'a reverze ettim gece gece uykulu hiçbir şey test edemem:D
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Rezervasyon en erken bu gece 2.30'a veriyor o kadar bekleyemem ben yarın 11.30'a reverze ettim gece gece uykulu hiçbir şey test edemem:D
şimdi baktım adamlar reserve etmişleryarına edeyim ben de bari :D
 
cardanadam

cardanadam

Üye
hadi bakalım hayırlısı benim gibi mobil olanlar senden hayırlı haberler bekliyor
 
_ardaa

_ardaa

Üye
4 cihaz varmış rezerve ederken gördüm hepside dolu yarın 11.20 de aksilik çıkmazsa test ederim, video alırım test ederken:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt