HTML 5 Desteğide var.Adam akıllı bir tarayıcı yapıldı sonunda.

NOKİA'dan bekleyeceğim en son,en zor ,en imkansız birşey..(hemde symbian)![]()
evet aynen öyledenizhan onu bilmiyorumda az önce senin konunda gördügün gercekse vay halimize
ama şu 8.2'nin içeriği tam belli değil belki vardır 
evet aynen öyleama şu 8.2'nin içeriği tam belli değil belki vardır
![]()
3 saat reserve etmişler demek ki. neyse bi de ben bakayım ordan var mı bi değişiklik, hack falan ypalım bakalım sorunsuz şekilde hackleniyo mu?RDA'da 808 cihazını test etmek istedim eklenmiş ama 3 cihaz var 3üde dolu 2 buçuk saat sonra boşalacak o zaman test ederim ayrıntıları yazarım tarayıcıyı falan.

şimdi baktım adamlar reserve etmişleryarına edeyim ben de bariRezervasyon en erken bu gece 2.30'a veriyor o kadar bekleyemem ben yarın 11.30'a reverze ettim gece gece uykulu hiçbir şey test edemem![]()

