Çok kez söylenmiş ama ben de söyleyeyim, flash bellek virüsü diye tabir edilen virüs bulaşmış telefonuna. Bu virüs esas dosyaları gizliyor ve yerlerine .exe uzantılı virüslü dosyalar oluşturuyor. Gizlenen klasörleri klasör seçenklerinden gizlileri göster diyerek bulamazsın. Telefonuma 2 kere bulaştı, bir arkadaşımın yardımıyla kurtardık. Öncelikle komutları vardı tam hatırlamıyorum bir şekilde o gizlenen klasörleri geri getir, sonra da .exe dosyalarını tek tek seçerek sil hepsini düzelir. İçimde şüphe kalmasın dersen hepsinden sonra bir de antivirüs ile taratırsın. Gizli dosyaları göstermeyi tekrar öğrenip anlatabilirim işine yarayacaksa haber verirsin...