Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336
SilentOne

SilentOne

Üye
bnce 701 al kurtul
 


pirenuri

pirenuri

Üye
701de oto focus yok tam focus yok tamfocus sayesinde manzara resmi çekersiniz
 
keys1903

keys1903

Üye
param olsa ıkısınıde almam ama n8 kamerası ve durusuyla harıka oturaklı tel 701 tıp olarak sıradan gelıyor bana
 
sonerrap

sonerrap

Üye
bu n8diyenlerin hepsi fotograf cekme manyagı sanırım yada cidden tipine aşırı derecede aşık olmuşlar :ehe yoksa akla mantıga aykırı
 
valent

valent

Üye
Renkler ve zevkler tartışılmaz
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Kamera, görünüm malzeme konusunda n8. ama ram, cpu, hız açısından nokia 701. (n8 de okadar yavaş değil ama 701 in yanına yaklaşamaz tabikide :D )
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Esendağlı

Esendağlı

Üye
valent

valent

Üye
Tamamen kişisel tercih meselesi tartışılması biraz garip olsada bilgi almakta yarar var
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
N8 almıs gitmişş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
cardanadam

cardanadam

Üye
bu n8 her konuda üstün çıkmak zorundamı ya n8 iktidar android ana mualefet ios mualefet bada ne oluyo acaba :D
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Nerde ustun haci? 701 akar haci
 
cortex47

cortex47

Üye


üst deki oylamadan bahsediyorum tabikide 701 işlemci olarak üstün (bence) başkada üstün bir yan göremedim

GPU, RAM, ROM, kimilerine göre ekran, NFC, şu anlık Nokia Belle. Bunlar da üstünlük N8'e karşı.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
GPU, RAM, ROM, kimilerine göre ekran, NFC, şu anlık Nokia Belle. Bunlar da üstünlük N8'e karşı.

ram zaten işlemci demek değilmi? Rom da yüksek olması gerekiyor haliyle gpu kaç bilmiyorum 701'de ama n8 inki 300 heralde ya her neyse bilmiyorum benim hoşuma gitmedi 701 oyuncak gibi geldi bana
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Ram ayrı işlemci ayri.

Rom Telefonun atma hızı sanırsam bende bılmıyorum tam.

701 her turlu ezer Sadece kamerası 12 mp deıgl oo kadar :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bence de 701.Tek kötü yanı otofokus yok,kamera 8 mp ve ekran TFT.Onun dışında her türlü 701.GPU sonuçta 4-5 kat daha güçlü...
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Ekran tft ama ıps lcd tft amoledden iyi ve parlak .
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
N8 22 oy farkıyla götürmüş :D
 


Üst Alt