polluxea♪;4201443' Alıntı:arkadas her ankette N8 alıp götürmek zorundamı yaaa
İnsanların kendi kullandıkları telefona oy vermeleri çok doğal N8 kullananların sayısının bol olmasından olabilir mi acabaİnsanların kendi kullandıkları telefona oy vermeleri çok doğal
![]()

o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.Kesinlikle katılıyorum. N8 çıkalı 1 seneyi geçti sanırım.. Çok diil 6 ay geçsin ondan sonra bakarız oylamaya. Daha kimsede olmayan telefona 109 oy verilmiş![]()
polluxea♪;4201443' Alıntı:arkadas her ankette N8 alıp götürmek zorundamı yaaa
----------Eklendi @ 10:25:25 ---------- Yazıldı @ 10:24:54 ----------
30 yaşmı ? 30 yaş kaç kişi N8 kullanyo acaba cook merak ettim![]()

o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.
o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.
)süper tarif etmişsinŞekil olarak kesinlikle 701'i tercih ederim.
Performans olarak Belle'li bir telefon olduğu içinde 701.
Ekran parlaklığı en yüksek telefon olması daha da cazip kılıyor 701'i.
C7'ye olan benzerliği ile kesinlikle 701 kardeşim.![]()


