Renkler ve zevkler tartışılmaz
aynen katılıyorumKatılıyorum kardeşimKamera, görünüm malzeme konusunda n8. ama ram, cpu, hız açısından nokia 701. (n8 de okadar yavaş değil ama 701 in yanına yaklaşamaz tabikide)

Bencede,tarafsız bir yorum olmuş.Kamera, görünüm malzeme konusunda n8. ama ram, cpu, hız açısından nokia 701. (n8 de okadar yavaş değil ama 701 in yanına yaklaşamaz tabikide)
Nerde ustun haci? 701 akar haci
üst deki oylamadan bahsediyorum tabikide 701 işlemci olarak üstün (bence) başkada üstün bir yan göremedim
GPU, RAM, ROM, kimilerine göre ekran, NFC, şu anlık Nokia Belle. Bunlar da üstünlük N8'e karşı.
