Nokia 6630 - .mp4 Ve .m4a

eon

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6630 - .mp4 Ve .m4a
arkadaslar, Nokia 6630 *.m4a ve *.mp4 uzantili dosyalari hicbir codec yuklemeden acabiliyor mu? ogg player ile *.mp4 uzantili dosyalari acmak mumkun... ama kendi music player'i acmiyor.... bu normal mi diye merak etmistim?
 
açmaz aga mutlaka codec veya bir music player yüklemen gerekir , bu m4a yı benim bilgisayar bile açmıyo ne hikmetse
 

eon

Üye
    Konu Sahibi
evet haklisin. ogg player yuklu oldugu zaman mp4 codec'i de yuklendiginden .mp4 uzantilari aciyor. kendi galerisi acmiyor.... benim anlayamadigim kendi ozelliklerinde mp4 file formati destekliyor yaziyor... bu ne peki.... tesekkurler....
 
dostum ben çok güzel bi şekilde dinliyorum hiç sorun yapmıyo hatta bende herşey mp4 veya m4a
 
ewet benım annemın telde 6630 ondada calıyo mp4 ve m4a hatta ıpodtan atınca m4a OLArak cıkıyo attım caldı hıc problem olmadııı
 
peki mp4 nasıl ?
dahamı büyük kapasitede müzik.
 

eon

Üye
    Konu Sahibi
*.mp4, *.m4a ayni boyutta. *.ogg de bunlarla ayni boyutta. ama .mp3 ve .aac bunlardan cok daha fazla yer kapliyor. bende calmadi direk galeriden .mp4 ve .m4a. belki de .mp3 dosyasini IMToo ile bu formatlara convert yaptigim icindir. birkac deneme yapip size kesin sonucu soyliyecegim...
 
codecleri varsa dışardan yükle