Nokia 603 phoenix ile flashlama??! (yardım)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 603 phoenix ile flashlama??! (yardım)
Arkadaşlar phoenix yükledim dosyaları gerekli yerlere attım. gelelim flash kısmına;
phoenix'i açıyorum usb bağlı bu arada.
daha sonra usb1 olanı seçiyorum. işte bundan sonra... scan product a tıklıyorum ama hiç bir şekilde işlemiyor. telefonun sistemi çökmüştü. usb ile bağladığımda telefon açılıyor. bi süre o noktalar yanıp sönüyor kapanıyor. sonra phoenix telefonu görmüyor. yani yine aynı sorun. tekrar görmesi için telefonun power tuşuna bir kez basıyorum phoenix algılıyor fakat algıladıktan 2 saniye sonra telefon açılmaya çalışıyor sonra pat bağlantı koptu. yardım edebilirseniz sevinirim.
 

ANIL

Admin
Dead flash dene. Teamden yardımcı olabilirim.
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim. şuan benim okulla ilgili bi video hazırlamam gerek onun yüklenmesini bekliyorum net ve pc kasıyor acayip derece. arkadaşımın telefonu zaten ben symbian ile uğraşmayalı uzun zaman oldu. en iyisi geri götüreyim telefona zarar vermeden servise versin. gerçekten işim başımdan aşkın olmasa dikkatle yapacağım.
 

Dimi3

Üye
Tamam beyler sorunu cozduk. Hard format sagolsun.
 
    Konu Sahibi
tam onu diyecektim. tek başıma parmaklarım yetmedi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...