Nokia 603 Güçlü Bir Telefonmu???

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 603 Güçlü Bir Telefonmu???

  • EVET, Gayet güzel ve şık... :)

    Kullanılan: 53 67.9%
  • FENA DEĞİL, Kullanışlı :|

    Kullanılan: 15 19.2%
  • HAYIR, Kullanışsız ve kötü :(

    Kullanılan: 10 12.8%

  • Kullanılan toplam oy
    78
Uruloki

Uruloki

Üye
sen onu diyorsun bir arkadaş vardı sgs plus ı vardı aynı anda işlemler devam ediyor diye sallıyordu aha son sürüm gingerbread yüklü benim arkadaşta nedense web de site açıyorum bıraktığm yerde kalıyor pusula açıyorum tekrar açıyorum 0 dan başlıyor asphalt 6 açıyorum menüye dönüyorum widgetler siliniyor ben bunları N8 de yapıyorum tık ypk güzel kardeşim "sen oyun oynamayı bırak aynı anda iki işlemi gerçekleştir gerçek manada" ;)
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
sen onu diyorsun bir arkadaş vardı sgs plus ı vardı aynı anda işlemler devam ediyor diye sallıyordu aha son sürüm gingerbread yüklü benim arkadaşta nedense web de site açıyorum bıraktığm yerde kalıyor pusula açıyorum tekrar açıyorum 0 dan başlıyor asphalt 6 açıyorum menüye dönüyorum widgetler siliniyor ben bunları N8 de yapıyorum tık ypk güzel kardeşim "sen oyun oynamayı bırak aynı anda iki işlemi gerçekleştir gerçek manada" ;)
Aynen katılıyorum ya akıllarını fikirlerini oyun almış arkadaş bu kadar da düşülmez ki bişeye.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
ForeverAlone";4235901][COLOR="Black' Alıntı:
Madem açtınız bencmark testi felan söyleyin bana.Nokia 603'te 0 takılmayla:

Modern Combat 3
N.O.V.A 2
Shadow Gun
Infınity Blade 2

Oynayabiliyormusunuz?

Videolu kanıt atabilirmisiniz eğer öyle ise?
[/COLOR]

Hahahaha symbiana öyle oyunlar cikmiyorki asphalt 6 ile yaparlar artık :D :D
 

Lenneth

Üye
Kullandigim Symbian telefonlara gore daha basarili, en azindan uygulamalar arasi gecis yaparken donmuyor.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
haki kardeşim symbian da uygulamayı durdursa o da donmaz(ki 1 senedir uygulama geçişlerinde tık yok ve belle ile iyice uçmuş durumda)
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Herkes neyin ne olduğunu biliyor 1 gb'lık Tintin'i çalıştırabiliyor yakında onlar da gelir merak etme bu işten anlayan adamların benchmark testlerine güven fazla oyuna da kaptırma derim çoluk çocuklar fazlaca oyunu önemser ;)

----------Eklendi @ 00:45:50 ---------- Yazıldı @ 00:44:57 ----------


Aynen katılıyorum ya akıllarını fikirlerini oyun almış arkadaş bu kadar da düşülmez ki bişeye.

gpu neye yarar ben mi ogreteyim?O oyunlar fazlaca grafik gucu istiyor.Bir telefon internete girmeye oyun oynamaya ve muzik dinlemeye yarar diger isleri 6630lada yaparsin.Sorunda surada basliyor.GPU yeterli olsa bile bunu kanitlayacak oyun yok.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
ForeverAlone";4236732][COLOR="Black' Alıntı:


gpu neye yarar ben mi ogreteyim?O oyunlar fazlaca grafik gucu istiyor.Bir telefon internete girmeye oyun oynamaya ve muzik dinlemeye yarar diger isleri 6630lada yaparsin.Sorunda surada basliyor.GPU yeterli olsa bile bunu kanitlayacak oyun yok.
[/COLOR]

+ sonsuz
 
ParduSS

ParduSS

Üye
    Konu Sahibi
daha kaç konu açacaksın diye merak ediyorumm

Bilmiyorum...??? xD

----------Eklendi @ 14:06:07 ---------- Yazıldı @ 14:03:42 ----------

701 daha güzel fakat fiyat farkıda malum
Bilkiyorum gEÇEN gün 701 almaya gittim Fakat Taksti Çoktu VODAFONE de ...

----------Eklendi @ 14:19:11 ---------- Yazıldı @ 14:06:07 ----------

Arkadaşlar Turkcell T30 cıkıcakmış özellikleri ii omu ii 603 mü
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bilmiyorum...??? xD

----------Eklendi @ 14:06:07 ---------- Yazıldı @ 14:03:42 ----------


Bilkiyorum gEÇEN gün 701 almaya gittim Fakat Taksti Çoktu VODAFONE de ...

----------Eklendi @ 14:19:11 ---------- Yazıldı @ 14:06:07 ----------

Arkadaşlar Turkcell T30 cıkıcakmış özellikleri ii omu ii 603 mü
T30 ne ya dandik dandik telefonlar çıkartıyor şu Turkcell de, 603'ün tırnağı olamaz 256 mb ram 600 mhz işlemci varmış zaten hakkını veremez ki Androidin. Her konuda 603'ün gerisinde.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
603 ün tepkileri aşırı hızlı n9 a yaklAşmış nokia shopta kullandım bir test ürünü olmasına rağmen n9 asyakın ana ekran arası geçişleri var video da çekmiştim bir telefona bakayım
 
ParduSS

ParduSS

Üye
    Konu Sahibi
T30 ne ya dandik dandik telefonlar çıkartıyor şu Turkcell de, 603'ün tırnağı olamaz 256 mb ram 600 mhz işlemci varmış zaten hakkını veremez ki Androidin. Her konuda 603'ün gerisinde.
bu adreste çift çekirdekten bahsediyo...
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
bu adreste çift çekirdekten bahsediyo...
Benim gördüğüm sitelerde hep 600 mhzden bahsediyordu.
baktğım sitelerden biri de buydu.
 
ParduSS

ParduSS

Üye
    Konu Sahibi
HMM...:dry:
 
ParduSS

ParduSS

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Siyah renkmi alayım yoksa Beyazmı??? XD XD :D :D :ehe :good::ah:ah
 
ParduSS

ParduSS

Üye
    Konu Sahibi
Bence Beyaz daha iyi ama yanyana getirip bidaha bakarım...
 
cyber

cyber

Üye
siyah tel al beyaz kapak al :D
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Piyasada bulunan en iyi orta seviye cihaz diyebilirim.
 

kimbuerolegemen

Üye
Merhabalar,

Aşağıda telefon maceram ve telefonlara bakış açım var. Uzun olduğu için okumadan direkt en alttaki soruma cevap verebilirseniz memnun olurum?
Bugüne kadar iki telefon seçtim ve kullandım. İlki Philips 768, diğeri Samsung Star GT 5233A. İkisinin de kağıt üzerinde özellikleri iyi görünüyordu ve açıkçası incelemelerini pek de okumadım. İlk telefon genel olarak biraz yavaş olmasına rağmen iyi idi. Üçüncü senesine geçince kitlenmeler, yeniden başlatmalar yapmaya başladı. Ben de sar değeri düşük dokunmatik ekranlı model olarak Star'ı aldım. Telefondan genel olarak memnundum. Özellikle pil ömrü ve ekran büyüklüğü hızı oldukça yeterli geldi bana. Ayrıca şık bir telefon idi. Geçen bahar aylarında dokunmatik ekranı durduk yere tepki vermemeye başladı. Servis tamir etti. Geçen gün yeniden aynı şekilde ekranı bozuldu. Internetten araştırdğım kadarıyla bu modeldeki telefonlarda genel bir sorun mevcut hatta Samsung Monte modellerde de aynı sorun varmış. Bu Samsung'a olan güvenimi tamamen bitirdi.

Pil ömrü, wi-fi özellikli, hızlı bir telefon ararken Nokia E5, Nokia 500,Nokia C5-03, Nokia C6-01,Nokia 603,Nokia Asha 300 modelleri ile Samgung Galaxy Y, Samsung Ace, Samsung Gio, ve bilimum Anndroid Samsunglar, HTC Wildfire S ve Turkcell T20, Huawei U8800 Ideos X5, Sony Ericsson Xperia X8 modelleri gözüme çarptı. Maksimum 500 lira bütçe ve güncel bir işletim sistemi ve telefon dokunmatik ise kapasif olmasını istediğim için bir çok modeli attım ve elimde üç model kaldı: Nokia E5, Nokia 500, Samsung Gio.

Android takdir edersiniz ki gayet iyi bir işletim sistemi. Android bir telefon bakmama rağmen diğer üreticilerin uygun fiyata bir model üretmemesi ve Samsung'un da ram'den ve ekran boyutundan kısarak ürettiği modeller hakkında forumlardaki insanların "Android'in kullanışlılığını bitiriyor" demesi, ki bu arada Samsung marka telefon almaktan da vazgeçtim, Android',i bir tarafa bırakmama ve diğer modellere yönelmeme sebep oldu.

Belle güncellemesi alacak olması ve diğer özellikleri ile Nokia 500'de karar kılmak üzere iken grafik yongası denen yeni bir şeyin telefonlara girdiğini ve Nokia 500'de bunun bulunmadığını okudum. Türkiye'deki sitelerde Nokia 500 ile ilgili çok çok az bilgi vardı bazı insanlar C6-01 modelini tavsiye ediyordu. Yaklaşık 100 lira fark bulunmasına rağmen gerek ekranı, gerek grafik yongası sebebiyle bu telefon sıcak geldi. Madem bir kere bütçeyi yükselttim benzer fiyattaki diğer telefonlara daha detaylı bakayım dedim. Aşağı yukarı aynı fiyatta HTC Wildfire S, Nokia 603 ve Samsung telefonlar mevcut.

Samsung telefonların Android deneyimi vermemesi ve Android telefonların genelinde düşük konuşma sürelerinin olması, ki buna HTC Wildfire S de dahil, Nokia C6-01'den daha iyi bir telefon olduğu için Nokia 603'e karar kıldım.

Ailemde Nokia 6020, Nokia 2600 telefonların aradan 6-7 sene geçmelerine rağmen sadece pilin çabuk bitmesi sorunuyla çalışmaya devam etmeleri Nokia telefonlarına olan güvenimi arttırıyor. Ancak aradan geçen seneler boyunca Nokia'nın ürettiği sorunlu modeller vardır elbette. Benim merak ettiğim Nokia 603'ün normal bir kullanım ömrünün ne kadar olduğu? İlk iki telefonumun hikayeleri Aşağı yukarı 2 buçukar sene sürdü. Ben iki telefon değiştirdim ve şimdi üçüncüsünü almak üzereyim ama bizimkiler yeni yeni ikinci telefonlara bakmaya başladılar.

Soru: Nokia 603 4-5 sene götürebilir mi? Telefonun herhangi bir karakteristik sorunu, mevcut mu?
Mesela Nokia 500 web tarayısında gecikmeler var, telefonun arabiriminde de biraz geç cevap veriyor.
C6-01 ile ilgili kulaklık problemi yaşayanlar mevcut.
C5-03 ile ilgili genel yavaşlık problemi mevcut diyorlar.
Samsung Galaxy Y'ye ekran çözünürlüğü çok düşük olduğu için sınırlı sayıda uygulama kurulabilir deniyor.
Huawei U8800 Ideos X5'te özel romlar kullanılmazsa telefonun bir iki sorunu kalıyormuş. Kullanılırsa da başka bir pürüz ortaya çıkıyormuş.
Samsung'un qwerty modelinde trackpad çok hassas olduğu için telefon kendi kendine işlem yapıyormuş(yukarıdakilerden ayrı)
Samsung Galaxy Gio ve Ace düşük ram miktaları yüzünden uygulamaları hafıza kartına taşımak gerekiyormuş.
Nokia E5'lerde donma sorunu yaşayanlar var(ciddi sayıda değil)

Nokia 603 ile ilgi çok bilgi mevcut değil, telefon kağıt üzerinde Samsung Star gibi iyi duruyor. Ancak yeni bir telefon faciası olmasını istemiyorum. Bu modelle ilgili herhangi bir sorun yaşayanınız var mı?

Biraz uzun oldu yazınca kaptırmışım kusura bakmayın... :)
 

Benzer Konular



Üst Alt