Nokia 603 Güçlü Bir Telefonmu???

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 603 Güçlü Bir Telefonmu???

  • EVET, Gayet güzel ve şık... :)

    Kullanılan: 53 67.9%
  • FENA DEĞİL, Kullanışlı :|

    Kullanılan: 15 19.2%
  • HAYIR, Kullanışsız ve kötü :(

    Kullanılan: 10 12.8%

  • Kullanılan toplam oy
    78
NUD

NUD

Üye
ben 603 ü ilk çıktığında aldım hala kullanıyorum cihaz işlemci ve ram olarak çok iddaa lı ayrıca eğer aklına app ve oyun bulamam gibi bir şey takılırsa symbian zaten sis uzantılı HD oyunları sitedeki forum bölümünden bulabilirsin Nokia mağaza belki bazı arkadaşlara başarısız geliyor ama onlara mağazadaki yeni ve en çok satın alınanlar bölümündeki oyunlar ve app ler den 1 doz tavsiye ederim. bu fiyat aralığında alabileceğin en iyi telefon ben 629tl. ye almıştım
 


NUD

NUD

Üye
kardeş hatta sana galaxy ace önerebilirim

----------Eklendi @ 21:15:36 ---------- Yazıldı @ 21:13:28 ----------

kardeş git o fiyata ikinci el galaxy s yada optimus black al güle güle kullan

Galaxy Ace mı onun yerine 1280 al :D ALLAH aşkına kapıştırdığınız cihazlara bakın ilk önce 603 ün özelliklerini araştırın ezbere yorum yazmayın. Kardeş kesinlikle 603 al işlemci ram mükemmel uyumlu Androitte bulacağın app lerin %80 i var ovi de ve ace e göre cihazda HD desteği var hem video çekerken hem izlerken süper clear black ekranda güneş ışığında rahatsızlık duymuyorsun kasası polikarbon darbelere karşı dayanıklı NFC nin en üst versiyon u var hem data hem güvenlik olarak çift yönlü sadece 603 te kullanılıyor 701 gibi 603 te de 1000Nits lik dünyanın en parlak ekranı var ki İphone 4 e canlılık konusunda kesinlikle 3-4 kez denememize rağmen takıyor. App ler de sıkıntı çekerim dersen sitenin forum bölümünde symbian ^3 bölümünden bütün uygulamalarını indirebilirsin. Şahsen birçok cihaz (Samsung Galaxy S9000, İphone 4, HTC desire, Lg optimus Black) kullanmış biri olarak sağlamlık, estetik, kalite olarak hem her zaman Nokia, Hemde 603.

----------Eklendi @ 02:40:49 ---------- Yazıldı @ 02:40:14 ----------

ayrıca fiyatı 629tl. o fiyatlara daha iyisi yok
 
TURKUATA33

TURKUATA33

Üye
Nokia yı diğer cihazlarla karşılaştırmayın bence. Nokia yı bir başka nokia ile karşılaştırın. Arkadaşım 603 iyi. Ben epey araştırdım. Yeni nesil telefonların ilki sayılır. Sadece biraz daha paran varsa 701 al derim. Yine de sen bilirsin. Hangisini alırsan al ama eminim paran çok olursa N9 ya da Lumia (yakında gelecek) ya geçiş yapacaksın. Çünkü Nokia!!!
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Vay be Wildfire S'i Galaxy Ace'i üstün tutanlar var yazık arkadaş ağzı olan konuşuyor bilmeyen yorum yapmasa şu sitede kurban kesicem :D 603 tabi ki çok güçlü bir telefon 1 ghz işlemci gücünün yanında Benchmark testlerinde şuanda Iphone 4S'inkine bile sollayan 128 mb'lık bir ekran kartı var. Son derece akıcı 30 fpsde HD video çekimi başarılı herşeyiyle mükemmel bir cihaz. Kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
kardeş o fiyata git bi tane 2.el galaxy s yada optimus black al
tamam 603 symbian için güçlü bi cihaz ama 1 ghz işlemcisi olan telefonda flash lite sürüm var
Flash Lite dediğin telefonun internette açamadığı video yok ki izlediğimden değil de diziport vb sitelerde denedim kasmadan sorunsuzca çalıştırıyor. Ha ama flash oyunların bir kısmını oynatabiliyor o kadarlık da olsun.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Galaxy Ace mı onun yerine 1280 al :D ALLAH aşkına kapıştırdığınız cihazlara bakın ilk önce 603 ün özelliklerini araştırın ezbere yorum yazmayın. Kardeş kesinlikle 603 al işlemci ram mükemmel uyumlu Androitte bulacağın app lerin %80 i var ovi de ve ace e göre cihazda HD desteği var hem video çekerken hem izlerken süper clear black ekranda güneş ışığında rahatsızlık duymuyorsun kasası polikarbon darbelere karşı dayanıklı NFC nin en üst versiyon u var hem data hem güvenlik olarak çift yönlü sadece 603 te kullanılıyor 701 gibi 603 te de 1000Nits lik dünyanın en parlak ekranı var ki İphone 4 e canlılık konusunda kesinlikle 3-4 kez denememize rağmen takıyor. App ler de sıkıntı çekerim dersen sitenin forum bölümünde symbian ^3 bölümünden bütün uygulamalarını indirebilirsin. Şahsen birçok cihaz (Samsung Galaxy S9000, İphone 4, HTC desire, Lg optimus Black) kullanmış biri olarak sağlamlık, estetik, kalite olarak hem her zaman Nokia, Hemde 603.

----------Eklendi @ 02:40:49 ---------- Yazıldı @ 02:40:14 ----------

ayrıca fiyatı 629tl. o fiyatlara daha iyisi yok

Ya git bı hocam yüzde 80 i varmış kimi kandiyorsun sen istediği kadar parlak güçlü olsun ne yazar sonuçta SYMBİAN oda ..
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Vay be Wildfire S'i Galaxy Ace'i üstün tutanlar var yazık arkadaş ağzı olan konuşuyor bilmeyen yorum yapmasa şu sitede kurban kesicem :D 603 tabi ki çok güçlü bir telefon 1 ghz işlemci gücünün yanında Benchmark testlerinde şuanda Iphone 4S'inkine bile sollayan 128 mb'lık bir ekran kartı var. Son derece akıcı 30 fpsde HD video çekimi başarılı herşeyiyle mükemmel bir cihaz. Kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum.

Bencmark testinde ekran kartı konusunda iPhone 4S'i sollamışmı.Kardeş şimdi bişey diyeceğim ama...

iPhone 4S piyasadaki en guclu ekran kartına sahip.Sen ne hadle bunu söyleyebiliyorsun!:nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: enaa_881
Kingmortall

Kingmortall

Üye
nokiacıyım diyorsan al fena değil ama ben sony ericsson xperia neo v öneririm veya htc wildfire S özellikle sony ericsson 1 ghz scorpion işlemci adreno 205 gpu qualcomm msm 8255 snapdragon gibi mütiş bir işlemcisi var tam bi oyun canavarı nokiacıyım dersen al ama android ve sony ericsson xperia neo v öneriyorum
 
pRime.

pRime.

Üye
Vay be Wildfire S'i Galaxy Ace'i üstün tutanlar var yazık arkadaş ağzı olan konuşuyor bilmeyen yorum yapmasa şu sitede kurban kesicem :D 603 tabi ki çok güçlü bir telefon 1 ghz işlemci gücünün yanında Benchmark testlerinde şuanda Iphone 4S'inkine bile sollayan 128 mb'lık bir ekran kartı var. Son derece akıcı 30 fpsde HD video çekimi başarılı herşeyiyle mükemmel bir cihaz. Kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum.
çok güzel açıklamış arkadaş daha üstüne konuşulmaz.


----------Eklendi @ 15:27:30 ---------- Yazıldı @ 15:24:53 ----------

[QUOTE="ForeverAlone";4233098]

Bencmark testinde ekran kartı konusunda iPhone 4S'i sollamışmı.Kardeş şimdi bişey diyeceğim ama...

iPhone 4S piyasadaki en guclu ekran kartına sahip.Sen ne hadle bunu söyleyebiliyorsun!:nono:[/QUOTE]


 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
[QUOTE="ForeverAlone";4233098]

Bencmark testinde ekran kartı konusunda iPhone 4S'i sollamışmı.Kardeş şimdi bişey diyeceğim ama...

iPhone 4S piyasadaki en guclu ekran kartına sahip.Sen ne hadle bunu söyleyebiliyorsun!:nono:
[/QUOTE]
Sen sorunlumusun arkadaş bi de konunun linkini atmışsın profilime sanki çok anlıyormuşsun gibi. Prime'ın attığı linke bak da bidaha fazla ötme bişey biliyoruz da söylüyoruz dimi ;)
 
pRime.

pRime.

Üye
Sen sorunlumusun arkadaş bi de konunun linkini atmışsın profilime sanki çok anlıyormuşsun gibi. Prime'ın attığı linke bak da bidaha fazla ötme bişey biliyoruz da söylüyoruz dimi ;)
o forum trolüyle fazla muhattap olmamak lazım sonra yönetim onu banlamak yerine bizi banlar. :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla şu an için piyasanın f/p birincisi neden mi işlemciyi geçtim broadcom bcm2763 cihazda 20megapiksle kadar resim işleme 1080p h264 formatında video çekim ve oynatma ee 128milyon poligon çizebiliyor saniyede ki bunları tek başına yapıyor daha ne olsun birde 1 ghz lik işlemci ve belle de cabası bence süper cihaz
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Hasan'ın dediği gibi şu anda f/p birincisi 603 :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
valla şu an için piyasanın f/p birincisi neden mi işlemciyi geçtim broadcom bcm2763 cihazda 20megapiksle kadar resim işleme 1080p h264 formatında video çekim ve oynatma ee 128milyon poligon çizebiliyor saniyede ki bunları tek başına yapıyor daha ne olsun birde 1 ghz lik işlemci ve belle de cabası bence süper cihaz

Hasan'ın dediği gibi şu anda f/p birincisi 603 :)

Bu yorumlar sana fazlasıyla fikir verir.Kardeşim en mantıklı tercih 603.Yepyeni bir telefon.Hemde tüm özellikleriyle :oke:
 
pRime.

pRime.

Üye
valla şu an için piyasanın f/p birincisi neden mi işlemciyi geçtim broadcom bcm2763 cihazda 20megapiksle kadar resim işleme 1080p h264 formatında video çekim ve oynatma ee 128milyon poligon çizebiliyor saniyede ki bunları tek başına yapıyor daha ne olsun birde 1 ghz lik işlemci ve belle de cabası bence süper cihaz

Hasan'dan özlediğimiz yorumlar . :)
 
Türe

Türe

Üye
bence güzel bir cihaz fakat ideos x5 e bak derim yine de
 
Uruloki

Uruloki

Üye
serdar return of the king diyelim kardeşim tabi şimdilik bu arada benim hesabıda kasda albay olayım ya :)
 
pRime.

pRime.

Üye
serdar return of the king diyelim kardeşim tabi şimdilik bu arada benim hesabıda kasda albay olayım ya :)
sen yetişirsin yakında hasanım :) özlettirdin kendini sen yokken forum trollerle doldu taştı. konuşcak anlatcak çok şey var.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
serdar o değilde senn verdiğin linke baktım oha oldum olm ipad 2 yi geçmiş çoğunda 701 o ne ya hakkaten bcm2763 dehşet bir gpu
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Madem açtınız bencmark testi felan söyleyin bana.Nokia 603'te 0 takılmayla:

Modern Combat 3
N.O.V.A 2
Shadow Gun
Infınity Blade 2

Oynayabiliyormusunuz?

Videolu kanıt atabilirmisiniz eğer öyle ise?
 

Benzer Konular



Üst Alt