Uzun sürsede bekliyeceğim ama yapamdım.
Telefonuma phyon runtieme yüklüydü onu da kaldırıp kurdum. Kuruldu fakat uygulamalardan animenu yu tıklayınca açılıyormuş gibi yapılıp ekrana hiçbirşey gelmiyor. Acaba sebebi ne olabilir ?
bu program bende donma yapiyor![]()
link kırıkLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
üç nokta yan yana var linki kopyala yapıştır koymuşun bide paylaşım yapıyoruz diyosunuz copy paste sonra run
arkadaşım ben cep telefonumdan bukadarını yapabiliyorum. çok biliyorsan arabul programı telefonuna yükle...
