Nokia 5800 v6 Çıkışı Duyuruldu

  • 7 Kasım 2010
  • 11044 Okunma
  • 92 Cevap

  1. Sonunda v6 güncellemesi için bir çıkış tarihi açıklandı. İnternetteki güvenilir kaynaklara göre Nokia güncellemeyi 16 Kasım tarihinde yayınlayacakmış. Umarız RDS sorunu çözülür ve ekrana Widget koyabiliriz artık.

    alıntıdır arkadaşlar
     


    Yazan: flkra
  2. hee tabi tabi biliyoruz biz sizin o güvenilir kaynaklarınızı, hani ne oldu eylül sonu ekim başı, ekim ortası, 27 ekim ne oldu bunlara, buda yeni bir uydurma
     
  3. Evet geldik 16 Kasım'a :) Hadi bakalım =))) Şimdi ne diyecekler 12 Aralık mı ?
     
  4. Bende Çok Merak Ediyorum Doğrusu Bu Sene İçinde Çıkıcakmı Şu v60.
     
  5. artıq bıktım bn v60 meselesinden cfw c6 kullanıyom artıq
     
  6. Aynen Kardeşim Bende Onu Kullanıyorum Baydı Artık v60 v60 Ayar Oldum :D
     
  7. Artık android 5800 da deseler bile inanmicam. Gerçi zaten imkansız da. Hehe güvenilir kaynaklar onu da diyebilir ama dimi. :)
     
  8. Güvenilir Kaynaklar Neler Der Neler. Ama Arkadaşım Gelmesi Gerçekten Yakın Olabilir Çünkü Mail Atın Cevap Veriyorlar Yakın Zamanda Diyorlar Yada Şuanda Test Aşamasında Ama Kesin Çıkıcak Diyorlar...Beni Aradılar Ordan Biliyorum. İşlem Kaydı Silinmeseydi Size Beni Arıyan Müşteri Hizmetlerinin Numarasını Verirdim Sorardınız.
     
  9. abi ne test mis bu bole ya nokia android mi yapıyo ne bladrr altı üstü 1 wiget 1ekran donmesi hafıf tel ve kalibrasyon hızı bu yane bu kdar da teste gerek yok yani
     
  10. :d::d:
     
  11. Gebelik Testi Telefonu Zorla Doğurtturacaklar Onla Uğraşıyorlar :) Android Yapsa Daha Kolaydı :)
     
  12. Belki yakın belki yakındanda yakındır........:aha:

    --------------- Ekleme ---------------

    Haklısın kardeşim
     
  13. valla c6 yazilimi kullaniorum.v60 ciksada bi cacik olmayacagini dusunuorum(cogu kisi gibi :D)

    c6 forever :D
     
  14. Benim canımı sıkan ha bire güvenilir kaynak denilip de kaynak gösterilmemesi :) Kim bu yalanları ortaya atıp duran güvenilir kaynak. Bi sussun da nokia açıklama yapana ya da versiyonu piyasaya sürene kadar bekleyeli adam akıllı. Tamam resmi açıklama gelmiş v6 çıkacak diye tamam tarihine de kasım ortaları gibi MU;HTEMELEN !!!!! denilmiş ama bu demek değil ki Kasım 16 :) E bide şu var kasım ayı gibi muhtemelen çıkacak dendiği de chip dergisinin net swayfasında yazıyor diye inandık :) Onun da doğruluğu tartışma götürür yani :) Başlarım v.6 sına ben ek özellik de istemiyorum tek derdim şu beyaz kareden kurtulmak :) Tema efektlerini açmıyorum o kare yüzünden :S
     
  15. O Kare'nin Bir Zararı Yokki Ona Neden Takıldığınızı Anlıyamadım Ben Şahsen Sonuçta Telefonun Çalışıyor Değilmi O Kare Olsa Nolur Olmasa Nolur :)
     
  16. Aslında çok doğru söyledin hiçbir zararı yok ama takıntı işte :) Radyo donması kalmadı düzeldi RDS çok da lazım değil :) e zaten dediğim gibi telefonu alırken özelliklerini bilerek aldım o yüzden aaa şuda yokmuş falan da demiyorum ama o beyaz kare sinirimi bozuyor :S o olmasın da v.1 kullanmaya bile razıyım :) VErsiyon düşürme yok ama nokialarda olaydı keşke :D
     
  17. Version Düşürme Var Diye Duymuştum Ama Tam Bilmiyorum Zararlı Olduğu Sölenmişti... Takıntı Yaratabilir Haklısın. :)
     
  18. Amaçları ne bunların ellerine bir şey bi geçecek ne anlamadım... Şimdi de Derler Yıl başında çıkacak
     
  19. Ahan da ayvayı yedik şimdi seni kaynak gösterip herkes 1 Ocak yazacak arkadaşım sil sen bu yorumu en iyisi yol yakınken :))) :d:
     
  20. bu kaynaklar kargalar falan heralde:d:
     
Yüklüyor...
12/11/2018 - 23:18