hee tabi tabi biliyoruz biz sizin o güvenilir kaynaklarınızı, hani ne oldu eylül sonu ekim başı, ekim ortası, 27 ekim ne oldu bunlara, buda yeni bir uydurma
Hadi bakalım =))) Şimdi ne diyecekler 12 Aralık mı ?artıq bıktım bn v60 meselesinden cfw c6 kullanıyom artıq

hee tabi tabi biliyoruz biz sizin o güvenilir kaynaklarınızı, hani ne oldu eylül sonu ekim başı, ekim ortası, 27 ekim ne oldu bunlara, buda yeni bir uydurma


abi ne test mis bu bole ya nokia android mi yapıyo ne bladrr altı üstü 1 wiget 1ekran donmesi hafıf tel ve kalibrasyon hızı bu yane bu kdar da teste gerek yok yani
Android Yapsa Daha Kolaydı 
Güvenilir Kaynaklar Neler Der Neler. Ama Arkadaşım Gelmesi Gerçekten Yakın Olabilir Çünkü Mail Atın Cevap Veriyorlar Yakın Zamanda Diyorlar Yada Şuanda Test Aşamasında Ama Kesin Çıkıcak Diyorlar...Beni Aradılar Ordan Biliyorum. İşlem Kaydı Silinmeseydi Size Beni Arıyan Müşteri Hizmetlerinin Numarasını Verirdim Sorardınız.

Gebelik Testi Telefonu Zorla Doğurtturacaklar Onla UğraşıyorlarAndroid Yapsa Daha Kolaydı
![]()
Kim bu yalanları ortaya atıp duran güvenilir kaynak. Bi sussun da nokia açıklama yapana ya da versiyonu piyasaya sürene kadar bekleyeli adam akıllı. Tamam resmi açıklama gelmiş v6 çıkacak diye tamam tarihine de kasım ortaları gibi MU;HTEMELEN !!!!! denilmiş ama bu demek değil ki Kasım 16
E bide şu var kasım ayı gibi muhtemelen çıkacak dendiği de chip dergisinin net swayfasında yazıyor diye inandık
Onun da doğruluğu tartışma götürür yani
Başlarım v.6 sına ben ek özellik de istemiyorum tek derdim şu beyaz kareden kurtulmak
Tema efektlerini açmıyorum o kare yüzünden :SAslında çok doğru söyledin hiçbir zararı yok ama takıntı işteO Kare'nin Bir Zararı Yokki Ona Neden Takıldığınızı Anlıyamadım Ben Şahsen Sonuçta Telefonun Çalışıyor Değilmi O Kare Olsa Nolur Olmasa Nolur![]()
Radyo donması kalmadı düzeldi RDS çok da lazım değil
e zaten dediğim gibi telefonu alırken özelliklerini bilerek aldım o yüzden aaa şuda yokmuş falan da demiyorum ama o beyaz kare sinirimi bozuyor :S o olmasın da v.1 kullanmaya bile razıyım
VErsiyon düşürme yok ama nokialarda olaydı keşke 
Aslında çok doğru söyledin hiçbir zararı yok ama takıntı işteRadyo donması kalmadıdüzeldi e zaten dediğim gibi telefonu alırken özelliklerini bilerek aldım o yüzden aaa şuda yokmuş falan da demiyorum ama o beyaz kare sinirimi bozuyor :S o olmasın da v.1 kullanmaya bile razıyım
VErsiyon düşürme yok ama nokialarda olaydı keşke
![]()

Amaçları ne bunların ellerine bir şey bi geçecek ne anlamadım... Şimdi de Derler Yıl başında çıkacak
)) 
