krceRRah
Üye
Nokia 5800 müzik çalar sorunu
herkeze selamlar..telefonumu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve aldığımda v4.0 sürümü yüklüydü dün gece de Nokia Software Updater programı ile v51.0.006 sürümünü yükledim.. tel. gercekten cok hızlı çalışıyor, menülere girerken ağırlaşmıyor.müzik çalardan tüm şarkılara girdiğimde karşımıza şarkılar çıkar bilirsiniz. ama versiyonu yükseltmeden önce bu şarkılar (şöyle diyeyim yazılar küçüktü ekranda nerdeyse 9-10 şarkı gözüküyodu ) ama şu anda yazılar o kadar büyük ki görüntü hiç hoş değil ve şarkı isimlerinin yanındaki müzik(nota) işaretide aynı şekilde büyük gözüküyo.bu görüntü karşısında telefonu fırlatasım geldi eskisi gibi olması için ne yapmam gerekiyor? v4.0 versiyonu tekrar yüklersem düzelir mi? çözümlerinizi bekliyorum...herkese şimdiden teşekkürler



aki müzik caları harikaydı ama v51.de icine ........
