Nokia 5800 müzik çalar sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
krceRRah

krceRRah

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 müzik çalar sorunu
herkeze selamlar..telefonumu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve aldığımda v4.0 sürümü yüklüydü dün gece de Nokia Software Updater programı ile v51.0.006 sürümünü yükledim.. tel. gercekten cok hızlı çalışıyor, menülere girerken ağırlaşmıyor.müzik çalardan tüm şarkılara girdiğimde karşımıza şarkılar çıkar bilirsiniz. ama versiyonu yükseltmeden önce bu şarkılar (şöyle diyeyim yazılar küçüktü ekranda nerdeyse 9-10 şarkı gözüküyodu ) ama şu anda yazılar o kadar büyük ki görüntü hiç hoş değil ve şarkı isimlerinin yanındaki müzik(nota) işaretide aynı şekilde büyük gözüküyo.bu görüntü karşısında telefonu fırlatasım geldi eskisi gibi olması için ne yapmam gerekiyor? v4.0 versiyonu tekrar yüklersem düzelir mi? çözümlerinizi bekliyorum...herkese şimdiden teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaacat, Zafer Arslan ve SavinMe


Dtn

Üye
v40`a geri dönemezsin,bu bir sorun değil ki bir özellik.
 
hunter41

hunter41

Üye
ayarlar-ekran-yazı tipi boyutunu küçük dersen daha kücülüyor dene istersen
 
krceRRah

krceRRah

Üye
    Konu Sahibi
mkryvz

mkryvz

Üye
Hard format atmayı dene
 

Dtn

Üye
telefon kapalıyken sırasıyla yeşil tuş + kırmızı tuş + kamera tuşu + açma/kapatma tuşu`na bas.ama aynı anda,yani sırayla ama hepsine basılı tut.telefon açılınca bölge/dil seçim ekranı filan gelir.yalnız teldeki her şey silinir,önemli bişey varsa dosya yöneticisinden yedek al.
ama şöyle bişey var,güncellemeyle gelen bir özellikse hard format sökmez :oke:
 
krceRRah

krceRRah

Üye
    Konu Sahibi
telefon kapalıyken sırasıyla yeşil tuş + kırmızı tuş + kamera tuşu + açma/kapatma tuşu`na bas.ama aynı anda,yani sırayla ama hepsine basılı tut.telefon açılınca bölge/dil seçim ekranı filan gelir.yalnız teldeki her şey silinir,önemli bişey varsa dosya yöneticisinden yedek al.
ama şöyle bişey var,güncellemeyle gelen bir özellikse hard format sökmez :oke:
teşekkürler :) malesef güncellemeyle gelen bir özellik olsun böyle kullancam...
 
SavinMe

SavinMe

Üye
hard format felan hic bise atma g.o demekten bska bse yok...evet telefon v40.d:d:aki müzik caları harikaydı ama v51.de icine ........:d::d:
 
Zafer Arslan

Zafer Arslan

Üye
arkadaşım öncelikle şunu sakın ve sakın unutma "O gördüğün büyük simgeler v51.0.0'ın özelliği yani ne eksiklik ne hata ne yaparsan yap değişmez...:nono:
işte bu kadar ...De-ğiş-mez...
çok üzgünüm keşke bunun için sana yardımcı olabilseydik


--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen sizlerde arkadaşın kafasını karıştırmayın ne demek hard format at düzelik şunu yap bunu yap rica ediyorum neler diyorsunuz ne yapmaya çalışıyorsunuz hiç kusura bakmayın ama komik duruma düşmeyin neyin peşindesiniz
neyi değiştirmeye çalışıyorsunuz ........!!!!!!!!
LÜTFEN.....
değiştirmekmi istiyorsunuz işte size cevap
aylarca hatta yıllarca bilgisayar başınd aoturun yazılım konusunda uzmanlaşın sonra symbian sistemlerini öğrenin v51.0.0 sistemini baştan yazın o özelliğe gelince simge ve yazılar küçültün işte bukadar....
 

JayJayyy

Üye
değişmez
 
mkryvz

mkryvz

Üye
arkadaşım öncelikle şunu sakın ve sakın unutma "O gördüğün büyük simgeler v51.0.0'ın özelliği yani ne eksiklik ne hata ne yaparsan yap değişmez...:nono:
işte bu kadar ...De-ğiş-mez...
çok üzgünüm keşke bunun için sana yardımcı olabilseydik


--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen sizlerde arkadaşın kafasını karıştırmayın ne demek hard format at düzelik şunu yap bunu yap rica ediyorum neler diyorsunuz ne yapmaya çalışıyorsunuz hiç kusura bakmayın ama komik duruma düşmeyin neyin peşindesiniz
neyi değiştirmeye çalışıyorsunuz ........!!!!!!!!
LÜTFEN.....
değiştirmekmi istiyorsunuz işte size cevap
aylarca hatta yıllarca bilgisayar başınd aoturun yazılım konusunda uzmanlaşın sonra symbian sistemlerini öğrenin v51.0.0 sistemini baştan yazın o özelliğe gelince simge ve yazılar küçültün işte bukadar....

Öncelikle engin bilgin ve tecrüben için sana teşekkür ederim. Ancak V51 benim telefonumda da yüklü. Herhangi bir sorunlada karşılaşmadım. Görünüm ayarları ve buna benzer ayarlar yardımıyla yazı boyutu değişikliği yapılmış varsayılarak bu tip öneriler getiriliyor. Ama forumdaki pek çok kullanıcı hiçbir araştırmaya gerek duymaksızın hemen konu başlığı açıyor.Yaşadığım bazı sıkıntılar benden kaynaklı olduğu için birkaç ufak düzeltme ile giderdim.
Bilgisayar başında yetirince oturduğum kanaatindeyim, autorun yazılım konusunda da derin bir bilgiye sahipsen senden faydalanmak isterim.
Yok eğer sadece yaşadığın sıkıntılar yüzünden burada öfkeni kusmak istediysen durum başka tabi ;)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
arkadaşım öncelikle şunu sakın ve sakın unutma "O gördüğün büyük simgeler v51.0.0'ın özelliği yani ne eksiklik ne hata ne yaparsan yap değişmez...:nono:
işte bu kadar ...De-ğiş-mez...
çok üzgünüm keşke bunun için sana yardımcı olabilseydik


arkadaş haklı
--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar lütfen sizlerde arkadaşın kafasını karıştırmayın ne demek hard format at düzelik şunu yap bunu yap rica ediyorum neler diyorsunuz ne yapmaya çalışıyorsunuz hiç kusura bakmayın ama komik duruma düşmeyin neyin peşindesiniz
neyi değiştirmeye çalışıyorsunuz ........!!!!!!!!
LÜTFEN.....
değiştirmekmi istiyorsunuz işte size cevap
aylarca hatta yıllarca bilgisayar başınd aoturun yazılım konusunda uzmanlaşın sonra symbian sistemlerini öğrenin v51.0.0 sistemini baştan yazın o özelliğe gelince simge ve yazılar küçültün işte bukadar....


arkadaş haklı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt