Nokia 3110c hakkında sorularım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 3110c hakkında sorularım..
Hemen sorularıma geçiyorum

1. Bluetooth ile bilgisayardan topluca dosya gönderme nasıl oluyor? tek tek şarkı ve resim için uğraşıyorum

2. Hafıza kartı ve mesajlara nasıl şifre koyulur? herkezin okumaması için..

3. 240x320 çözünürlükteki oyunları vs oynayamazmıyım

4. Şarjı ne kadar gidiyor? (2 3 saat müzik, yarım saat oyun, bol bol mesajlaşma..)

5. Az kontör giden(hattım avea) bir msn programı varmı?

6. 3110c kullananlar bana program oyun vs önerebilirlermi

7. Kamerası sizce tatmin edici mi ?


cevaplar için şmdiden teşekkürlerrr unuttuğum soru kalırsa eklerm tekrar
 
1- bilmiyorum
2-sifre koyamazsn.
3-oynayamazsin. 128x160 oynaman gerekir.
4-2 gün kadar gidiyordu bende.
5-Kanka MSN
6-Java oyunlar ve uygulamalar bölümünde bol bol var..
7-Fena degil kamerasi.. Iyi sayilir..
 
    Konu Sahibi
Cevapların için sağol, şu şire olayı canımı sıkıyor yav, oyun var biliyorum ama çok sevdiğiniz oyunları diyorm bi insan her oyunu beğenmezki



--------------- Ekleme ---------------

Başka cevap yokmu? :/

--------------- Ekleme ---------------

başka cevap yokmu??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...