power333
Üye
nokia 1200 kapanıp acılıyor yardım !
selam arkadaşlar aradım ama bulamadım varsada özür dilerim yeni konu için
benm prblemin 1200 nokia telefonum var bunu bu gün düşürdüm birazda sert düştü sanırım telefon her 10 veya
15 saniyede bir kendini kapatıp acıyor ben yapabileceyim birşey varmıdır acaba şimdiden teşekkürler
ekran ışığıda yanmıyor
benm prblemin 1200 nokia telefonum var bunu bu gün düşürdüm birazda sert düştü sanırım telefon her 10 veya
15 saniyede bir kendini kapatıp acıyor ben yapabileceyim birşey varmıdır acaba şimdiden teşekkürler
ekran ışığıda yanmıyor
