NFC den aldığım ilk tepki

Sponsorlu Bağlantılar

kaanka0

kaanka0

Üye
Mersin üniversitesi kimlik kartımı okuttum bu çıktı "etikete bağlanamıyor etiket bozuk ya da tanınamıyor"
 


ozgurde

Üye
tam olarak neresine yaklaştırıyorsunuz.
bide kartı biraz bekletiyomusunuz.
sinir oldum :)
 
slant1111

slant1111

Üye
ya kesin bozuk benim ki :@
 

ozgurde

Üye
kaanka0

kaanka0

Üye
tam olarak neresine yaklaştırıyorsunuz.
bide kartı biraz bekletiyomusunuz.
sinir oldum :)
Ben arkasını komple denedim yarıdan aşağısından çekmiyor sadece onun üstünden her yerden algılıyor ve 1 saniye tutmak yeterli. Aksi taktirde kartta temassız işlem özelliği yoktur.
 

mesut1979

Üye
ya kıçı kırık c7 'yi n8 le nasıl kıyaslıyonuz hiç anlamıyorum tamam nfc özelliği var güzel özellik lafımız yok ama c7 n8 le kıyaslanmaz. n8 piyasaya çıktığında ispanyada gezmediğim mağaza kalmadı telefonu bulmak için. adamlar günde 50 tane telefon satıyoruz diyo n8. hep siparişle diyor. ne iphone nede başka bir telefon bu kadar çok satmadı diyolar siz halen tartışmaya devam edin. Arkadaşın dediği gibi arkada yazan N series yazısı herşeye bedel. artık konuyu kitlersiniz heralde. o değil siz yakında n9 lada kıyaslarsınız c7 nizi.
herhalde sen daha 5 sene evvelinde yasiyorsun,adamlar seni iyi kaziklamis elinden n8 leri cikartmak icin.
 
cabal21

cabal21

Üye
herhalde sen daha 5 sene evvelinde yasiyorsun,adamlar seni iyi kaziklamis elinden n8 leri cikartmak icin.

beni mi kazıkladılar? ben ispanyada telefonu kutusunda bulamadığım için alamadım. vitrindekini bana sat dedim onuda vermediler. ispanyadan telefonu almadan ayrıldım lübnanda sipariş verdim telefon geldi.
 

ozgurde

Üye
Ben arkasını komple denedim yarıdan aşağısından çekmiyor sadece onun üstünden her yerden algılıyor ve 1 saniye tutmak yeterli. Aksi taktirde kartta temassız işlem özelliği yoktur.

tam olarak hangi kartları denedin
elimde garanti bankasının bonus kk var

kartın neresini gösterdiniz chip li kısmınımı?
 

ssuu18

Üye
n8 de nfc var mı acaba
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
nfc nin çalışabilmesi için ekran ışığının açık olması lazım, kredi kartı yada okul kartı gibi şeyleri okutmanın bi anlamı yok, sanırsam bu özelliğin çalışması için kartın kurumunun (banka yada okul) bu hizmeti desteklemesi lazım, banka kartlarında da nfc+şebeke bağlantısı gerek galiba ...
 
uribaju

uribaju

Üye
n8 de nfc var mı acaba
hayır yok. n9 c7 701 ve çıkan çoğu yeni cihazda var nfc..


----------Eklendi @ 09:14:19 ---------- Yazıldı @ 09:09:33 ----------

paso okuttum etiket boş dedi okuyabiliyor ancak ona göre birşey yok demekki mesela nfc videolarında gördüğümüz gibi shop kartonları olsa oraya okutum alışveriş bile yapabiliriz kredi kartımızla ancak kredi kartınında destek vermesi lazım birkaç banka bu iş için çalışıyorlar turkcell t20reklamında nfcyi görebilirsiniz demekki bankada hizmet var kullanmak için bizi bekliyorlar :)
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
Bence Gerekli Tanımla Yapımlası Gerekiyor. Şebekeye ve Dıt özelliği olan kartlara az daha beklemek lazım !
büyük ihtimal bu olayda yeni çıkacak seri ile çözülecektir. diye düşünüyorum sabretmek lazım
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Benim NFC çalışmıyor mu acaba? diye tribe giren arkadaşlar. Yakın çevrenizden birinden KGS kartı alın, telefonu soymanıza ya da orasına burasına tam şurasına değdirmenize gerek yok. Hâttâ temas etmese daha iyi, NFC bu yüzden var çünkü. NFC özelliğini, isterseniz ev ekranındaki kısayoldan, isterseniz de Menü/Ayarlar/Bağlantı/NFC sekmesinden açtıktan sonra KGS kartını telefonunuzun arka kısmına yaklaştırın direkt tepki verecek. 'Boş etiket' ya da 'Etiket tanımlanamıyor' gibi. Bir kartta çip bulunuyor olması, temassız işlem yapabilmesi anlamına gelmiyor. Bu özelliğin kartta mevcut olması gerekiyor boşuna elinize geçen her çipi telefona sürtmeyin.
 
mcrunner

mcrunner

Üye
Benim NFC çalışmıyor mu acaba? diye tribe giren arkadaşlar. Yakın çevrenizden birinden KGS kartı alın, telefonu soymanıza ya da orasına burasına tam şurasına değdirmenize gerek yok. Hâttâ temas etmese daha iyi, NFC bu yüzden var çünkü. NFC özelliğini, isterseniz ev ekranındaki kısayoldan, isterseniz de Menü/Ayarlar/Bağlantı/NFC sekmesinden açtıktan sonra KGS kartını telefonunuzun arka kısmına yaklaştırın direkt tepki verecek. 'Boş etiket' ya da 'Etiket tanımlanamıyor' gibi. Bir kartta çip bulunuyor olması, temassız işlem yapabilmesi anlamına gelmiyor. Bu özelliğin kartta mevcut olması gerekiyor boşuna elinize geçen her çipi telefona sürtmeyin.
cok dogru konustun kardes
 

marmaraisland

Üye
arkadaşalr bende az önce ist kartı okuttum etiket boş dedi fakat bulunduğum yerde balkart var onu okuyo ve kartta 8 tl var ve bunu gördü yarın ilk otobüste denicem bunu işallah :)
 

serkanet

Üye
çok güzel bi şey içindeki bakiyeyi söylemesi
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Balkart ne ki? : )
 

marmaraisland

Üye
balikesir kart
 
uribaju

uribaju

Üye
8tl yi gördüyse iyi demekki oluyor
 


Üst Alt