ya kesin bozuk benim ki![]()
Ben arkasını komple denedim yarıdan aşağısından çekmiyor sadece onun üstünden her yerden algılıyor ve 1 saniye tutmak yeterli. Aksi taktirde kartta temassız işlem özelliği yoktur.tam olarak neresine yaklaştırıyorsunuz.
bide kartı biraz bekletiyomusunuz.
sinir oldum![]()
herhalde sen daha 5 sene evvelinde yasiyorsun,adamlar seni iyi kaziklamis elinden n8 leri cikartmak icin.ya kıçı kırık c7 'yi n8 le nasıl kıyaslıyonuz hiç anlamıyorum tamam nfc özelliği var güzel özellik lafımız yok ama c7 n8 le kıyaslanmaz. n8 piyasaya çıktığında ispanyada gezmediğim mağaza kalmadı telefonu bulmak için. adamlar günde 50 tane telefon satıyoruz diyo n8. hep siparişle diyor. ne iphone nede başka bir telefon bu kadar çok satmadı diyolar siz halen tartışmaya devam edin. Arkadaşın dediği gibi arkada yazan N series yazısı herşeye bedel. artık konuyu kitlersiniz heralde. o değil siz yakında n9 lada kıyaslarsınız c7 nizi.
herhalde sen daha 5 sene evvelinde yasiyorsun,adamlar seni iyi kaziklamis elinden n8 leri cikartmak icin.
Ben arkasını komple denedim yarıdan aşağısından çekmiyor sadece onun üstünden her yerden algılıyor ve 1 saniye tutmak yeterli. Aksi taktirde kartta temassız işlem özelliği yoktur.
hayır yok. n9 c7 701 ve çıkan çoğu yeni cihazda var nfc..n8 de nfc var mı acaba

babacan sivas kent kartını otobüs zor okuyor tepki aldığına dua et![]()


cok dogru konustun kardesBenim NFC çalışmıyor mu acaba? diye tribe giren arkadaşlar. Yakın çevrenizden birinden KGS kartı alın, telefonu soymanıza ya da orasına burasına tam şurasına değdirmenize gerek yok. Hâttâ temas etmese daha iyi, NFC bu yüzden var çünkü. NFC özelliğini, isterseniz ev ekranındaki kısayoldan, isterseniz de Menü/Ayarlar/Bağlantı/NFC sekmesinden açtıktan sonra KGS kartını telefonunuzun arka kısmına yaklaştırın direkt tepki verecek. 'Boş etiket' ya da 'Etiket tanımlanamıyor' gibi. Bir kartta çip bulunuyor olması, temassız işlem yapabilmesi anlamına gelmiyor. Bu özelliğin kartta mevcut olması gerekiyor boşuna elinize geçen her çipi telefona sürtmeyin.
