Öneri Nexus 6 almalı mıyım isviçreden

Sponsorlu Bağlantılar

genco15

genco15

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 6 almalı mıyım isviçreden
arkadaşlar bi kaç haftaya kadar amcam gelecek isviçreden nexus 6 getirtmeyi düşünüyorum fiyatı ne kadar acaba bılen var mı birde pasaport sıkıntı kayıt için nexus cihazlara imei atılıyor mu?birde kararsızım bu garanti olayı yüzünden almayıp beklesem mı garanti için 1700 liraya değermi tahmini olarak bu fiyattan girecek deniyor sizce doğru mu
 
Son düzenleme:


furkankaya559758

Üye
Hemen hemen o fiyattan girer. Bence Türkiye'de çıkmasını bekle.
 
genco15

genco15

Üye
    Konu Sahibi
hocam getirtmeye karar verdim yeni yasayla 100 tl ye kayıt yapınca devlet değişme imkanı sunuyor mus telefona bırsey olursa dıye bi şekilde bi pasaport bulacaz artık bulamazsamda imei atabilir miyim acaba bilgisi olan yok mu
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Hocam 1700 den girmez daha pahali olacak bu nexus gorursunuz
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Türkiye'de fiyatı en az 2300 lira olur. Ordan kaça getiriyorsun 1700'e mi??
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
En az 2200 sen girer turkiyeye 1 ay sonra felan 2000e düşer ...
 
aşikar53

aşikar53

Üye
Beyler htc one m8 32 gb aldım imei kayıtlı simfree olup olmadığını nasıl anlarım güncelleme alırmı cihaz üzerinden turkcell hattimla kullanıyorum cihazı su anda güncelleme yapınca gidebilirim ihtimal nedir yardımcı olur musunuz lütfen teşekkürler
 
Serhan

Serhan

Üye
Kesinlikle almalısın. Burda zarttı zurttu 2100 ü geçer.
 
genco15

genco15

Üye
    Konu Sahibi
peki teşekkürler getirtmeye çalısalım bakalım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan

Benzer Konular

Cevap
102
Görüntüleme
6K
technicker
Cevap
22
Görüntüleme
9K
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
2K


Üst Alt