Netbook için Xp mi Wimdows 8 mi YARDIMMMM!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mrt-06

mrt-06

Üye
ben bir klasörü açarken mesela video dolu bir klasörüm var klasörü açarken baya bekliyor 3 4 sn falan ben bunu istemiyorum yani hızlı olmalı bunun içinde hafif bir işletim sistemi kurmalıyım diye düşünüyorum
bence bu çok büyük bir sorun değil ama şunu dene beğenmezsen geri xp ye dönersin kurulumu çok basit ama sen yinede bilgisayarcıya danış xubuntu netbook bu şürüm en hafif ubuntu sürümüdür işte arayüzü:
linux demiştim ama bu daha iyi gibi duruyor linuxu da araştır ama bu daha hafif bir sistem.
burdan netbooklar için en iyi 5 işletim sistemine bakabilirsin:
 


cagri1177

cagri1177

Üye
    Konu Sahibi
bence bu çok büyük bir sorun değil ama şunu dene beğenmezsen geri xp ye dönersin kurulumu çok basit ama sen yinede bilgisayarcıya danış xubuntu netbook bu şürüm en hafif ubuntu sürümüdür işte arayüzü:
linux demiştim ama bu daha iyi gibi duruyor linuxu da araştır ama bu daha hafif bir sistem.
burdan netbooklar için en iyi 5 işletim sistemine bakabilirsin:


çok teşekkür ederim kardeşim işime yarayacak inşallah :))
 
ugur1000

ugur1000

Üye
ama şöyle bir sorunum daha var ben age of empires 2 oynuyorum ve kasmıyor hiç ama windows 8 attıktan sonra örneğin şifre yazdığım ekranda falan yazılar görünmüyor sadece tuşa bastığımda görünüp kayboluyor ve biraz da olsa kastığını fark ettim bunun için atmama gerek varmı peki :)
ekran kartı sürücüsünü kur ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt