mrt-06
Üye
bence bu çok büyük bir sorun değil ama şunu dene beğenmezsen geri xp ye dönersin kurulumu çok basit ama sen yinede bilgisayarcıya danış xubuntu netbook bu şürüm en hafif ubuntu sürümüdür işte arayüzü:ben bir klasörü açarken mesela video dolu bir klasörüm var klasörü açarken baya bekliyor 3 4 sn falan ben bunu istemiyorum yani hızlı olmalı bunun içinde hafif bir işletim sistemi kurmalıyım diye düşünüyorum
linux demiştim ama bu daha iyi gibi duruyor linuxu da araştır ama bu daha hafif bir sistem.
burdan netbooklar için en iyi 5 işletim sistemine bakabilirsin:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
)