Abi "ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulamabirileri beni mi andıselamün aleyküm arkadaşlar. valla kusura bakmayın ama cidden symbian öldü
arada bi bakıyorum hiçbişey yok
ios u bilmem de android çok çok iyi bi sistem bence. anıl bende satmadım hala N8 i
satmaya kıyamıyorum açıkçası, ilk aldığım gün gibi hala çizik toz hiçbişey yok sıfır gibi maaşallah
yok zamanımda para biriktirip almıştım emekle aldım, yani o yüzden satmaya gönlüm el vermiyor. sleeple symbian öldü ama senin e6 hala yaşıyor helal olsun
sen onu sakla bence satma çok anılarınız oldu birlikte çok şeyler yaşadınız az katlanmadı sana kerata
bu arada ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama
harbi bayadır konuşmuyoz senle de dimi ben unutmuşum seni yahu
illaki symbian ın yeri bambaşkaydı özellikle forumda bikaç kere dile getirdim android bölümünde millet birisine yardım edeiverecem diye canı çıkıyo bi sorununu yazsan kimse cvp vermiyo bu nedir dedim yaa symbian bölümüne gidinde forumu yardımlaşmayı öğrenin dedim android bölümünde herkes kendine çalışıyo genelde
bende o yüzden hiçbi konuya bakmıyom bile alcamı alıyom o kadar, kusura bakmayın
sleeple diyecek değişmemişsin hala destan gibi konuşma yazıyon
bırakırsanız buraya 2 sayfalık yazı dökebilirim
bu arada etiketlemeyi çözemedim isminizi kopyala yapıştır yaptım
diğer bütün symbiancı kardeşlerimede selamlar olsun merak etmeyin bizler hala buralardayız bi yere gitmeyiz. Maxicepten başka hiçbi türk forum sitesine bakmıyorum ceple ilgili, ha bikaç yabancı sitemiz var o kadar olsun
herkese iyi forumlar arkadaşlar unutmayın burası forum sitesi sadece sorununuz olduğunda yazmayın sorun yaşayan arkadaşlarada bilginiz dahilinde yardımcı olun. Forumun esas amacı budur yardımlaşmak...
@ANIL , @sLeepLe
" demişsin de ilgimi çekti biraz beni de görürsün değil mi? 
yardımcı oluruz kardeşAbi "ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama" demişsin de ilgimi çekti biraz beni de görürsün değil mi?
![]()
ama tekrar araştırmam gerekecek bi ara iphone alacak gibi olmuştum almadan araştırmalar yapmıştım ve bulmuştum ama almayınca silmiştim
ama buluruz buluculuğumuz kuvvetlidir
sende ios mu var yoksa geçme planlarınmı var 
Abi ben henüz geçme planları yapıyorum.yardımcı oluruz kardeşama tekrar araştırmam gerekecek bi ara iphone alacak gibi olmuştum almadan araştırmalar yapmıştım ve bulmuştum ama almayınca silmiştim
ama buluruz buluculuğumuz kuvvetlidir
sende ios mu var yoksa geçme planlarınmı var
![]()
Telefon Tavsiyesi - IPhone 5 & IPhone 4S - MaxiCep Bu arada iki sene önce Nokia 603 aldığımda, Maxicep/Symbian OS bölümünde ilk gördüğüm isim @najanaja 'dı. O zamanlar severek izliyordum seni abi ama şimdi daha ortalıklarda görünmüyorsun. 
Karı kız. XDne kesiyoz
valla dediğim gibi ios u bilmemde android süper bişey zaten ios a çıkan herşey androide de çıkıyo uygulama oyun sıkıntısı hiç yok ben hayatımda nokia da bu kadar çok çeşit ve güzel oyun görmedimAbi ben henüz geçme planları yapıyorum.Telefon Tavsiyesi - IPhone 5 & IPhone 4S - MaxiCep Bu arada iki sene önce Nokia 603 aldığımda, Maxicep/Symbian OS bölümünde ilk gördüğüm isim @najanaja 'dı. O zamanlar severek izliyordum seni abi ama şimdi daha ortalıklarda görünmüyorsun.
![]()
teşekkür ederim kardeşim artık emekli olduk sıkıldım sürekli telefonlara bişeyler yapacam diye uğraşmaktan
android symbian gibi değil herşeyin uygulaması var zaten istediğin görselliği uyguluyosun öyle modlarla falan uğraşmaya gerek yok 
yok ben bikaç site bulmuştum uygulamayı hatırlamıyorum uygulamada mı bulmuştumitunes gibi bi programdı paralı uygulamaları bedavaya indirebiliyosun ama güncelleyemiyodun sanırım bana atmıştı @najanaja![]()
android te öyle zaten kardeş marketten satın almadan yüklediğin paralı uygulamaları güncellemez onları ayrı sitelerden yeni versiyonlarını takip edip sen güncelleyecen.aynen insanoğlunun bulamıca çözüm yokherşeyin bi kolayını buluyo insanoğlu yapıcak bişey yok önüne geçemezsin![]()
devlet herşeyi yasaklıyo şimdi internette, kimin umurunda hepsinin bi yolu bulunuyo 
emektar külüstür kulaklık ileO kadar seviyorum ki tüm müziklerimi C5'ten dinliyorum halaEvet Iphoneden dinlemek varken C5
![]()

Yeni kulaklık alsana banaemektar külüstür kulaklık ile![]()

at ayfona tak kulaklığını oh misYeni kulaklık alsana bana![]()
C5 nolcak -_- Ben C5'imi kimseye vermem ölene kadar bende kalcak o ilk telefonumat ayfona tak kulaklığını oh mis

