Cihanî Sultan
Üye
ağlarım ben bu akşaaam ağlarım beeeeen burda bu akşammmAğlama beni de ağlatacaksın![]()
ağlarım ben bu akşaaam ağlarım beeeeen burda bu akşammmAğlama beni de ağlatacaksın![]()
ağlarım ben bu akşaaam ağlarım beeeeen burda bu akşammm

ağlarım ben bu akşaaam ağlarım beeeeen burda bu akşammm


Oo Levent abi hariç herkes burda
![]()
vaybe Aslan Abimiz Gelmiş Teşekkürler Symbian ustasıAnılarım kıpraştı![]()
selamün aleyküm arkadaşlar. valla kusura bakmayın ama cidden symbian öldü
arada bi bakıyorum hiçbişey yok
ios u bilmem de android çok çok iyi bi sistem bence. anıl bende satmadım hala N8 i
satmaya kıyamıyorum açıkçası, ilk aldığım gün gibi hala çizik toz hiçbişey yok sıfır gibi maaşallah
yok zamanımda para biriktirip almıştım emekle aldım, yani o yüzden satmaya gönlüm el vermiyor. sleeple symbian öldü ama senin e6 hala yaşıyor helal olsun
sen onu sakla bence satma çok anılarınız oldu birlikte çok şeyler yaşadınız az katlanmadı sana kerata
bu arada ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama
harbi bayadır konuşmuyoz senle de dimi ben unutmuşum seni yahu
illaki symbian ın yeri bambaşkaydı özellikle forumda bikaç kere dile getirdim android bölümünde millet birisine yardım edeiverecem diye canı çıkıyo bi sorununu yazsan kimse cvp vermiyo bu nedir dedim yaa symbian bölümüne gidinde forumu yardımlaşmayı öğrenin dedim android bölümünde herkes kendine çalışıyo genelde
bende o yüzden hiçbi konuya bakmıyom bile alcamı alıyom o kadar, kusura bakmayın
sleeple diyecek değişmemişsin hala destan gibi konuşma yazıyon
bırakırsanız buraya 2 sayfalık yazı dökebilirim
bu arada etiketlemeyi çözemedim isminizi kopyala yapıştır yaptım
diğer bütün symbiancı kardeşlerimede selamlar olsun merak etmeyin bizler hala buralardayız bi yere gitmeyiz. Maxicepten başka hiçbi türk forum sitesine bakmıyorum ceple ilgili, ha bikaç yabancı sitemiz var o kadar olsun
herkese iyi forumlar arkadaşlar unutmayın burası forum sitesi sadece sorununuz olduğunda yazmayın sorun yaşayan arkadaşlarada bilginiz dahilinde yardımcı olun. Forumun esas amacı budur yardımlaşmak...Teşekkürler bilgi için düzelttim. her ismin başında bu işaret olunca onla bi ilgisi olduğunu düşündümde, yorum yaparken yukarıdaki şekillere bakıyorum @ bu işaret yok demek ki manuel koyuyomuşuzetiketlemeyi @ ile yapıyorsun nicki yazıyorsun orada hemen isimler çıkıyor zaten @najanaja![]()

