Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle @najanaja :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja


Eduardo58

Eduardo58

Üye
birileri beni mi andı :) selamün aleyküm arkadaşlar. valla kusura bakmayın ama cidden symbian öldü :) arada bi bakıyorum hiçbişey yok :) ios u bilmem de android çok çok iyi bi sistem bence. anıl bende satmadım hala N8 i :) satmaya kıyamıyorum açıkçası, ilk aldığım gün gibi hala çizik toz hiçbişey yok sıfır gibi maaşallah :) yok zamanımda para biriktirip almıştım emekle aldım, yani o yüzden satmaya gönlüm el vermiyor. sleeple symbian öldü ama senin e6 hala yaşıyor helal olsun :) sen onu sakla bence satma çok anılarınız oldu birlikte çok şeyler yaşadınız az katlanmadı sana kerata :) bu arada ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama :) harbi bayadır konuşmuyoz senle de dimi ben unutmuşum seni yahu :D illaki symbian ın yeri bambaşkaydı özellikle forumda bikaç kere dile getirdim android bölümünde millet birisine yardım edeiverecem diye canı çıkıyo bi sorununu yazsan kimse cvp vermiyo bu nedir dedim yaa symbian bölümüne gidinde forumu yardımlaşmayı öğrenin dedim android bölümünde herkes kendine çalışıyo genelde :) bende o yüzden hiçbi konuya bakmıyom bile alcamı alıyom o kadar, kusura bakmayın :) sleeple diyecek değişmemişsin hala destan gibi konuşma yazıyon :) bırakırsanız buraya 2 sayfalık yazı dökebilirim :D bu arada etiketlemeyi çözemedim isminizi kopyala yapıştır yaptım :) diğer bütün symbiancı kardeşlerimede selamlar olsun merak etmeyin bizler hala buralardayız bi yere gitmeyiz. Maxicepten başka hiçbi türk forum sitesine bakmıyorum ceple ilgili, ha bikaç yabancı sitemiz var o kadar olsun :) herkese iyi forumlar arkadaşlar unutmayın burası forum sitesi sadece sorununuz olduğunda yazmayın sorun yaşayan arkadaşlarada bilginiz dahilinde yardımcı olun. Forumun esas amacı budur yardımlaşmak...

@ANIL , @sLeepLe


Abi "ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama :)" demişsin de ilgimi çekti biraz beni de görürsün değil mi? :D
 
palpolisi

palpolisi

Üye
bi Syembian cı da Benim . Emülatör kurun hiç yoktan iyidir örnek Ppsspp
 
najanaja

najanaja

Üye
Abi "ios a geçersen haber ver kredi kartı gerekmiyo ben kartsız gönderirim sana uygulama :)" demişsin de ilgimi çekti biraz beni de görürsün değil mi? :D
yardımcı oluruz kardeş :) ama tekrar araştırmam gerekecek bi ara iphone alacak gibi olmuştum almadan araştırmalar yapmıştım ve bulmuştum ama almayınca silmiştim :) ama buluruz buluculuğumuz kuvvetlidir :) sende ios mu var yoksa geçme planlarınmı var :)
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
yardımcı oluruz kardeş :) ama tekrar araştırmam gerekecek bi ara iphone alacak gibi olmuştum almadan araştırmalar yapmıştım ve bulmuştum ama almayınca silmiştim :) ama buluruz buluculuğumuz kuvvetlidir :) sende ios mu var yoksa geçme planlarınmı var :)
Abi ben henüz geçme planları yapıyorum. :) Telefon Tavsiyesi - IPhone 5 & IPhone 4S - MaxiCep Bu arada iki sene önce Nokia 603 aldığımda, Maxicep/Symbian OS bölümünde ilk gördüğüm isim @najanaja 'dı. O zamanlar severek izliyordum seni abi ama şimdi daha ortalıklarda görünmüyorsun. somuru:
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
symbian eskidi ama kullanıyoruz hala :)
 

MaxipmaN

Üye
geldim beyler beni çağırmışınız :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ne kesiyoz
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
itunes gibi bi programdı paralı uygulamaları bedavaya indirebiliyosun ama güncelleyemiyodun sanırım bana atmıştı @najanaja :)
 
najanaja

najanaja

Üye
Abi ben henüz geçme planları yapıyorum. :) Telefon Tavsiyesi - IPhone 5 & IPhone 4S - MaxiCep Bu arada iki sene önce Nokia 603 aldığımda, Maxicep/Symbian OS bölümünde ilk gördüğüm isim @najanaja 'dı. O zamanlar severek izliyordum seni abi ama şimdi daha ortalıklarda görünmüyorsun. somuru:
valla dediğim gibi ios u bilmemde android süper bişey zaten ios a çıkan herşey androide de çıkıyo uygulama oyun sıkıntısı hiç yok ben hayatımda nokia da bu kadar çok çeşit ve güzel oyun görmedim :) teşekkür ederim kardeşim artık emekli olduk sıkıldım sürekli telefonlara bişeyler yapacam diye uğraşmaktan :) android symbian gibi değil herşeyin uygulaması var zaten istediğin görselliği uyguluyosun öyle modlarla falan uğraşmaya gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: palpolisi

PixelWolf

Üye
O kadar seviyorum ki tüm müziklerimi C5'ten dinliyorum hala :zong: Evet Iphoneden dinlemek varken C5 :zong:
 
najanaja

najanaja

Üye
itunes gibi bi programdı paralı uygulamaları bedavaya indirebiliyosun ama güncelleyemiyodun sanırım bana atmıştı @najanaja :)
yok ben bikaç site bulmuştum uygulamayı hatırlamıyorum uygulamada mı bulmuştum :) android te öyle zaten kardeş marketten satın almadan yüklediğin paralı uygulamaları güncellemez onları ayrı sitelerden yeni versiyonlarını takip edip sen güncelleyecen.
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
herşeyin bi kolayını buluyo insanoğlu yapıcak bişey yok önüne geçemezsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
herşeyin bi kolayını buluyo insanoğlu yapıcak bişey yok önüne geçemezsin :)
aynen insanoğlunun bulamıca çözüm yok :) devlet herşeyi yasaklıyo şimdi internette, kimin umurunda hepsinin bi yolu bulunuyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
Abdullah Yemişen

Abdullah Yemişen

Üye
symbian ah güzel symbian
 


Üst Alt