Neden Nokia N9

N9'u tercih etme nedeniniz

  • geliştirmeye açık olması

    Kullanılan: 7 29.2%
  • tasarımı

    Kullanılan: 5 20.8%
  • android yüklenebildiği için.

    Kullanılan: 2 8.3%
  • multitasking

    Kullanılan: 5 20.8%
  • diğer..

    Kullanılan: 5 20.8%

  • Kullanılan toplam oy
    24
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dawid

Üye
ne derler bilirsiniz (neden nokia n9?) cunku
olmaz cok basit imkansiz biraz zaman alir
 

adnan55

Üye
bence tasarımı cok güzel ve seri bir telefon chrome tarayacısı varmı n9da ?
 
Allah izin verirse bu yaz beyaz bi n9 alırım. Olmadı siyah alırım ama alıcaaamm.
 

meg1ddo

Üye
arkadaşlar meego Facebook Sayfası açılmıştır desteklerinizi bekleriz;

 
piyasanın lumia'nın aynı kasa modelleri ile birlikte en sağlam telefonu olduğu için. diğer plastikler bir kenara dursun, n9 sadece tasarım olarak değil, malzeme olarak da piyasanın tartışılmaz en iyilerinden.
 

[ENGİN]

Üye
piyasanın lumia'nın aynı kasa modelleri ile birlikte en sağlam telefonu olduğu için. diğer plastikler bir kenara dursun, n9 sadece tasarım olarak değil, malzeme olarak da piyasanın tartışılmaz en iyilerinden.

Aynen uzun süredir kılıfsız kullanıyorum ne kasada ne ekranda erhangi bir çizik ve kasada soyulma vs olmadı
 

Belkide çok iyi olduğu destek kesilmiştir belki nokia nın iyi şeyler yapmasına izin verilmiyordur
 

pRime.

Üye
kelimelerle anlatamıyorum görsel olarak ekleyeyim dedim.
 

devel-su

Üye
Anlamadm tam olarak

Dokunmatik telefonların tümünde olan ön tuş (geri komutu veya menüye dönüş) N9'da yok. Sadece ses tuşları ve kilit tuşu var. Haliyle o tuşun fonksiyonu farklı bir şekilde hallediliyor, insan doğasına daha uygun kaydırma (swipe) hareketi ile.



Bu videonun 1:30'unda swipe hareketleri başlıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...