<div class='quotetop'>(maawii @ Dec 29 2005, 11:34 PM) [post=240757]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Owen, Beckam, Figo... gibi oyuncular yedek kalmayı hazmedemez ve sabredemez ya o takımda oynarlar ya da giderler....
ama Necati'nini onlar gibi kibirli olacağını zannetmiyorum forma şansı bekler çalışır sabreder ve forma şansı verilirse sonunda mutlaka bir yerlere gelir.....
[/b][/quote]
+1 katiliyorum sana ayrica real oldukca düsüse gecti bu sezon figo, beckham bunlarin devri kapaniyor artik Necati bence bir seyler katar bu takima