avcitalip
Üye
Ben de diyorum ki neye dayanaraktan ios ve android daha iyi diyorsun ? Misal karşılaştırma dediğin cihazlar arasında yapılır şunun rami fazladır ötekinin işlemcisi daha hızlıdır. Ama işletim sistemi dediğinde arayüze bakarsın, stabiliteye bakarsın, akıcılığa bakarsın. Ki bunları da karşılaştırmak pek mantıklı değil çünkü tamamen zevk meselesi. Adam androidin kişiselleştirilebilir olmasını daha çok beğenir, öbürü iosun stabilitesini, diğeri wp nin yenilikçi ve akıcı metro arayüzünü. Ama bazıları çıkıp daha 1 yıllık işletim sistemini mağazadaki eksiklikler yüzünden eleştiriyor kötülüyor ben buna kıl oluyorum işte. Sana yazdığımı kişisel olarak algılama lütfen, genel
tamam abicim bak kendin ne güzel demişsin

" Ama bazıları çıkıp daha 1 yıllık işletim sistemini mağazadaki eksiklikler yüzünden eleştiriyor kötülüyor ben buna kıl oluyorum işte. Sana yazdığımı kişisel olarak algılama lütfen, genel "
daha 1 yıllık sistem(1 yıldan fazla olmadı mı yahu :allala
daha gelişmesi lazım dediğin gibi mağaza yüzünden eleştiriliyor bende diyorum ki hazır platformlar varken 10 numara çalışan niçin wp hadi hızlı diyorsunuz arayüz ona birşey diyemem ama android'inde arayüzü hızlı(stock romlarla yani stock android arayüzlü)iyi bir telefonda 4.2'yi deneyin ve hızı görün tabi metro arayüzü de kimisine göre iyidir ona da hiçbirşey diyemem ama mağazada launcherlar var bunlarla yine biraz telafi edilebiliryani kişisel tercih ama genel anlamda oturmamış bir platform ve rakiplerinden genel anlamda daha pahalı (samsung'un amiral gemisi s4'ünü internette 1.510 TL'ye kadar bulabiliyorsunuz) neden wp'yi tercih edelim ben onu anlamıyorum

ama yinede isteyen gidip wp alır buna hiçbirşey diyemem dememde zaten


Pek mantıklı bulmuyorum ben.